bloedverlies&Heeeeeel licht streepje: Zwanger?!

A

Anoniem

Guest
Waar zal ik beginnen....
Wij zijn met 2de bezig. was gisteren dag 29 en ik had gisteren bloedverlies. Veels te vroeg want m'n cyclus is 33 dagen.Vanmorgen een donker propje. Ik verlies nog steeds bloed, zet niet goed door. Ik heb voor de zekerheid een test gedaan enne je ziet een heeeeeeeeel licht streepje. Zelfs m'n man gaf toe en die is heel eerlijk&hard in (heb bij de eerste veel testen doorheen gejast ;) )
Maandag doen wij een test dan ben ik 32 dgn.

Hebben jullie ervaringen? Hoe ging het bij jullie? Bij eerste had ik geen bloedverlies dus 0% ervaring mee. Ik ben zo zenuwachtig! Heb vanaf 16uur geen bloedverlies meer, wel krampen&pijn in m'n lies.
Liefs Mieka

PS: Mocht het raak zijn bestaat de kans dat het op dezelfde dag v m'n kleine meissie geboren wordt =)

Hoi Mieka,
Het kan vanalles zijn, dus kan je geen 100% antwoord geven. Het kan wijzen op een vroege miskraam, maar je zou ook zwanger kunnen zijn.
Ik was had in 2006 3 augustus mijn eisprong en toen 13 t/m 16 augustus 3 dagen bruin/ bloedverlies, 3 dagen later een positieve test en 8 maanden later een prachtige dochter!
Dus hoop voor jou dat het ook met een goede zwangerschap mag voortzetten. Ik heb de eerste 12 weken bloedverlies gehad af en toe kleine beetjes. Bij mijn 2e goede zwangerschap helemaal niet.
Verder 3 miskramen gehad waar ik bij eentje ook al bloedverlies had rondom NOD.
Succes en toch even afwachten helaas........
Groetjes Bowi

Hoi
Ik had bij mijn eerste heel vroeg ook wat bloedverlies. Was wat donker dus niet helder. Ik dacht dat ik eindelijk ongi werd maar zette niet door. Tijdje later getest en bleek zwanger. En ook later in de zwangerschap bloedverlies gehad. Maar t zou theoretisch ook vroege miskraam kunnen zijn want een streepje is een streep Dus alles kan.
Ik had een paar weken geleden ook een superlicht streepje. Nu ist een vette dikke streep.
Ik hoop voor je dat je gewoon lekker zwanger bent!
Misschien over een paar dagen nog eens testen? Hcg stijgt natuurlijk als het goed zit. Als het niet goed zit blijft t streepje denk ik even licht of neemt af.
Ik duim voor je!

He meiden.
Nog steeds geen teken v bloed. Sinds gister vroeg in de middag was het gestopt.
Ik heb onder in m'n buik steekjes.
Morgen middag gaan wij nog een keer testen
liefs

Klinkt als een innestelingsbloeding meid! Ik ga hard voor je duimen!!!!!!!! Zou super zijn!

Hoi dames
Ik had vanmiddag een klein beetje roze afscheiding. Wat kan het betekenen?

Terug
Bovenaan