Bloedverlies !!! HELLUP

A

Anoniem

Guest
Help, ben nu 6 weken zwanger en verlies bruin, oud  bloed sinds vanmiddag ongeveer een inlegkruisje vol.

Betekend dit nu het einde van mn zwangerschap ???]
Heb overigens geen buikpijn, hoogstens wat bandenpijn.

Ben nu zooooo onzeker, wie kan mij helpen wat dit kan zijn ???

Groetjes Monique

ik weet er niet heel veel vanaf, maar volgens mij is oud bloed niet erg.
zodra het helder bloed is moet je je dacht ik pas zorgen maken.

maar ik weet het ook niet precies hoor!

sterkte! Carina
(+/-6 weken en 5 dagen)

Hoi,
Je zult het moeten afwachten..
Oud bloed is meestal donker, en helder rood bloed is  vers zeggen ze..Buikpijn hoeft geen rol te spelen, bij een miskraam..
Ik heb vorig jaar ook een mk gehad, met heeel veel helder rood bloed verlies, wat overigens al een week steeds een beetje zichtbaar was, en na 9 dagen pas doorzette!
Maar geen enkele kramp oid gehad..Wel wat erna, toen het vruchtje eruit was..verder niet dus.
Gewoon je gevoel volgen, hoe voelt het voor jou?
Heb je er vertrouwen in..Werktte bij mij nl wel.
De vk kan nog weinig doen en zien, dus dat zal niet veel geruststelling geven..
Maar als je in de stress zit, heeeel begrijpelijk, gewoon bellen en navragen hoor!
Groet en heel veel succes..R

hi moon,
ik weet wat je bedoeld. ik ben nu 6w+4d en verlies al ander halve week bruin bloed. ben vorige week bij de vk geweest en die heeft gezegd dat het heel vaak voorkomt en dat het niet hoeft te betekenen dat het een mk is of wordt en dat het nog wel een weekje zo kan doorgaan. ik ben wel  erg bang dat het wel een mk wordt omdat het bij mij niet oplijkt te houden. ik heb donderdag een echo omdat ik dan 7w+1d zou zijn en dan kunnen ze zien of het hartje klopt. tot die tijd kan de vk ook niet zo veel en ze had tegen mij gezegd dat je je pas echt zorgen hoeft te maken wanneer je echt hele erge krampen krijgt.
maar zorgen maken doe je toch wel. ik hoop voor je dat het snel ophoud en misschien mag je ook wel een eerdere echo om te kijken of het goed gaat.
groetjes nimfje

Hoi,

het hoeft niks te betekenen. Ik heb bij al mijn zwangerschappen (4) bloedverlies gehad. Bruin, maar ook helder bloed.  2 keer was het mis, maar ik heb inmiddels ook 2 prachtige kinderen. Het is helaas afwachten. Bij mijn miskramen heb ik ook geen buikpijn gehad. Mijn lijf heeft de vruchtjes niet eens zelf afgestoten. Daar heb ik beide keren een curetage voor gehad. Vanaf ong 6w 4 d zou je een kloppend hartje moeten kunnen zien. Neem dus contact op met je VK. Misschien kan ze een echo maken. (inwendige echo) Dan weet je waar je aan toe bent.

Bij mij is pas bij de laatste zwangerschap duidelijk geworden waarom ik iedere keer in het begin bloedverlies had. Ik blijk een gevoelige baarmoedermond te hebben. Bij het minste of geringste raakte die geïrriteerd, en verloor ik bloed. (fietsen, moeizame ontlasting, sex)

Ik duim voor je!
Groetjes, Cathy

hoi monique,

even om je gerust te stellen: toen ik 6wk2dg zwnager was had ik ook donkere afscheiding met oud bloed erin. dit stopre  later die dag weer, maar gelukkig  mocht ik  toen met precies 7 wk voor een echo komen. en toen klopte er een hartje!
volegns de gynaecoloog kon het oude bloed allerlei oorzaken hebben, bijv. nog van de innestelingsbloeding, adertje gesprongen in de baarmoedermond, etc.
daarna heb ik het ook niet meer gehad, en inmiddels ben ik al bijna op de helft!

er hoeft dus echt niets aan de hand te zijn. ik duim voor je, sterkte!

groetjes,
*bijnaeenbaby*
19wk3dg

Terug
Bovenaan