bloedverlies ( help)

Hallo allemaal,

Ik ben nu 5 weken zwanger en heb inmiddels 2 miskramen gehad. En nu heb ik dus bruine afscheiding. Mijn vorige 2 miskramen was met helder bloed. Kan dit ook leiden tot een miskraam of is dit normaal in de vijfde week want de innesteling is toch al geweest?

Wie o wie kan mij advies geven.

Gr. Aster.
 

Hoi, vervelend he die onzekerheid.
Ik ben nu voor de 4e keer zwanger. Alle 4 de keren last gehad van bruinig bloedverlies. 2 Keer is het misgegaan helaas maaaaaar, ik heb nu een zoontje van 1,5 jaar en ben nu 17 weken zwanger. Mijn gevoel heeft het altijd goed gehad: bij de miskramen "wist" ik instinctief dat t niet goed zat, en bij de zwangerschap die goed is verlopen en bij deze heb ik er altijd wel vertrouwen in gehad. Plus dat bij mij ook meteen alle zwangerschapskwalen verdwenen die ik had bij de miskraam, bij de andere bleven ze of werd het erger.
Met 5 weken kan dit best het bloed van een innesteling zijn wat je verliest. Bij deze zwangerschap heeft het bij mij ruim 3 weken geduurd voordat het over was.
Mocht je er nou last van houden en je bent erg onzeker kun je altijd vragen aan je huisarts om een verwijsbriefje voor een echo.(mijn ervaring is dat dat bij de huisarts makkelijker gaat dan bij een verloskundigepraktijk)  Vanaf 6 weken kunnen ze een hartje zien kloppen, en vanaf 8 weken kunnen ze ook duidelijk de termijn vast stellen. Nu is dat ook niet zaligmakend want het kan alsnog fout gaan, maar voor dat moment ben je wel gerust gesteld.
Succes
 
Terug
Bovenaan