Bloedverlies, ik ben zo bang

<p>Na 2 miskramen ben ik nu voor de derde keer zwanger van ons eerste kindje. Ik zou nu ongeveer 5+4 zijn. Gistermiddag had ik met het afvegen licht roze bloed. Daarna wat bruin in mijn inlegkruisje, niet veel. In de avond had ik na het plassen rood bloed. Het was dun, niet slijmerig of wat dan ook. Maar wel echt rood. Daarna een paar druppels in mijn maandverband. Vanmorgen weer wat bruin na het plassen. En ik had even menstruatie achtige krampen. Na de vorige twee miskramen maakt mij dit suuuuper onzeker! Beide gingen ook mis rond de 5 weken. Ik durf niet eens te gaan werken omdat ik zo bang ben dat het dan daar misgaat. <br /><br /></p><p>Gisteravond hele erge hoofdpijn gehad. Heb het gevoel dat mijn borsten minder gezwollen zijn en minder gevoelig zijn dan eerst. </p>
 
Ik snap dat het je super bang maakt! Echter hoeft het niks slechts te betekenen. Gewoon de verloskundige bellen en vragen of je kan komen, dan weet je het (bijna) zeker!

Succes..
 
Ik heb net inderdaad gebeld en ik kan op zijn vroegst pas volgende week komen. Omdat ze nu toch nog niet veel kunnen zien de op de echo. Eind vd dag moet ik weer bellen om te vertellen hoe het gegaan is. En dan kijken we of we de echo een week kunnen vervroegen (ik zou de echo eigenlijk pas over 2 weken hebben). 
Net na het plassen weer licht roze aan het papiertje. 
 
Wat vervelend zeg!! Ik heb helaas precies hetzelfde meegemaakt, alleen zou ik dit wel echt heel duidelijk aangeven bij de verloskundige, snap heel goed dat je niet wil gaan werken etc. Ik had dit namelijk ook, en moest ook afwachten, uiteindelijk heb ik savonds gebeld naar de verloskundige omdat het helemaal niet goed ging, buikpijn, overgeven etc. Puur van de spanning. Ik heb toen diezelfde dag nog een echo gehad met 5+4 weken, om de spanning weg te nemen, en er was een kloppend hartje te zien! Nu inmiddels 28 weken zwanger, 4e zwangerschap van eerste kindje, het hoeft dus niet altijd slecht te betekenen, al snap ik erg goed dat je hier vanuit gaat, Na zo vaak!
Ik wens je heel veel sterkte en duim met je mee! Ik zeg altijd: elke dag is een stapje dichterbij ♡
 
Wat fijn om te lezen dat het bij jou goed gegaan is! Ik hoop heel erg dat ik over een tijdje hetzelfde kan zeggen. Ze verloskundige zei tegen mij dat ze op z'n vroegst bij de 6,5 weken pas een kloppend hartje kunnen zien. Vandaar dat ze het niet eerder willen doen. 
Frustrerend om te lezen dat anderen het wel doen? maar voor diegene wel weer erg fijn. 
 
Terug
Bovenaan