bloedverlies, ik maak me zorgen

A

Anoniem

Guest
Hey meiden,

Ik ben intussen 5 weken zwanger, in ieder geval, ik hoop dat ik nog zwanger ben.
Ik ben al een paar dagen niet op het forum geweest. Zondag had ik licht bloedverlies, nadat ik moest poepen. Geen probleem, dacht ik, want dat kan gebeuren. Maar nu kreeg ik maandag weer bloedverlies, weer maar een beetje, maar nu was ik volledig in paniek. Twee dagen na elkaar. Dadelijk mijn gyn gebeld, en die heeft gezegd dat ik zoveel mogelijk stil moet blijven, en dat ik utrogestan moest nemen. Dit is om de innesteling te bevorderen. De volgende ochtend is een verpleger thuis bloed komen nemen en vannacht had ik weer wat bloedverlies. Maar nog geen krampen. De uitslag van het bloed is vandaag aangekomen en mijn HCG was gisteren in week 4 en 6 dagen 188, wat een normale waarde is. Nu moet ik vrijdag terug bloed laten nemen, want zolang het niet boven 1000 is kan men nog niets zien op de echo. Ik hoop nu enkel dat het dan vermeerderd is, want dat zou een goed teken zijn. Ik maak me alleen zorgen. Ik wil mijn kleintje niet verliezen. Wie weet ben ik het al kwijt. Ik heb al veel gehuild, maar probeer ook om veel te lezen en films te zien en veel te slapen. Want stress is niet goed. Zijn er mensen hier die me gerust kunnen stellen.
Ik zou er zo kapot van zijn.

Hey meid, ik kan me voorstellen dat je je vreselijk rot en onzeker voelt. Ik weet dat het moeilijk is om goed te ontspannen maar toch maar proberen.
En bij vragen gewoon de verloskundige bellen. Ik hoop zo voor je dat alles goed gaat!!!!
Heel veel sterkte ermee.

Liefs Suus

Hoi hoi,

Hoop ook voor je dat alles goed komt/ is. Ik heb zelf een hele rij miskramen gehad en ben nu 23 weken zwanger. De keren dat mijn miskramen vanzelf loskwamen kreeg ik vrij snel meer bloed verlies. Ik het begin van deze zwangerschap had ik tot 3 keer aan toe in 1 week ook last van bloedverlies(telkens 1 dag), dit was niet veel, maar wel helder, en zoals je begrijpt is het verder helemaal goed gekomen!! Waarschijnlijk waren dit bloedingkjes door de innesteling. Misschien helpt je dit een beetje hoop te houden, maar mijn hoop was toen ook totaal weg, dus ik begrijp goed dat je in twijfel zit!! Ik heb trouwens nooit last van krampen gehad, dus dat is voor mij geen teken voor hoop of niet!! Maar zoals ik zei, bij de miskramen werd de bloeding wel vrij snel echt meer, en stopte niet tussendoor!

Ik zal voor je duimen!!

groetjes Patries

Ik weet precies wat je mee maakt. Heb zelf ook in de 6de week een bloeding gehad. De huisarts en echoscopiste zeiden allebei dat dat wel vaker voor komt. Bij mij bleek alles goed te zijn, ben in middels 14 weken zwanger en alles verloopt goed. Probeer wel zo minmogelijk te doen en zo veel mogelijk te ontspannen. Hou je taai!!!!

Hoi,

Mijn huisarts dacht eerst dat ik last had gehad van innestelingsbloedingen. Dit bleek uiteindelijk niet het geval dus was minder lang zwanger dan hij dacht.
Maar wat ik van hem begreep kwam het weleens vaker voor dat bij het innestelen wat bloedingen optreden.

misschien heb je wat aan deze informatie!

Sterkte!

Groetjes Rinske

Hoi,

Snap goed dat je je ongerust maakt maar het hoeft niks te zijn hoor, kan oud bloed zijn dat zich nu afstoot. Zelf ook meerdere malen bloedverlies gehad en tot nu toe gaat alles nog goed inmiddels 19 weken. Probeer de moed er in te houden en hopelijk krijg je snel een echo die je gerust kan stellen.

Succes gr Fruit Girl 19 wk

Hoi,

Ik heb bij mijn eerste een flinke bloeding gehad met 8 weken en daarna nog wel eens tussentijds en bij de tweede alleen maar tussentijds kleine bloedinkjes.
Beide keren een gezond kindje.

bianca

Terug
Bovenaan