bloedverlies in 15e week??

Hoi dames,

Ik ben benieuwd iemand dit ook heeft meegemaakt in een zwangerschap..
Afgelopen zondagnacht wakker geworden moest ik plassen was er helderrood bloedverlies,ik heb gelijk naar de post gebeld ik kon gelijk terecht voor een echo..daar aangekomen was alles goed met de baby GELUKKIG..maar ik werd wel opgenomen want er was geen oorzaak te vinden..daarna is het bloedverlies gestopt mocht ik na 2 dagen naar huis er bleef bruinverlies en pijn in mn onderbuik.Ik was 2 dagen thuis weer wat druppels helderrood gelijk gebeld,kon weer gelijk terecht gelukkig was alles goed. nu heb ik al 2 dagen nog steeds bruinverlies geen bloed meer.maar ik word er heel erg ongerust en onzeker van...ben nu 15 weken en 5 dagen zwanger herkent iemand dit?
 
Geen idee, maar kan het zijn dat je placenta voor de baarmoedermond ligt??? dan kun je ook bloedverlies hebben. Daarnaast zijn er gewoon vrouwen die bloed verliezen zonder dat dat een oorzaak heeft, maar leuk is het niet.

Ik hoop voor je dat het snel over gaat.
 
hallo bloempje 27 ,

Dat was het niet nee ze hebben alles nagekeken en ze zeiden dat het wel vaker voorkomt zonder reden maar t blijft een beetje angstig samen met de buikpijn enz.. volgende week vrijdag weer controle en uitslagen van de kweekjes dus nog ff afwachten... thnx:)
 
ik heb bloedverlies gehad tot me 15 de week en bij mij kwam het omdat ik een laagliggende placenta had.
ben nu 27 weken zwanger en me placenta ligt nu helemaal achter ons kindje sindsdien ook geen bloedverlies gehad.
ik hoop dat het snel over is voor je het is idd heel vervelend allemaal,
goede zwangerschap verders.
 
hai mamacora de placenta lag idd wat laag maar dat was normaal in deze tijd van de zwangerschap zei de dokter ze konden verder niets vinden. Dank je hoop zelf ook dat het snel over is de combinatie van alles buikpijn enz maakt me gwn erg onzeker ook omdat ik tot 14 weken met een erg lage ijzergehalte kampte 5.1,daar was ik net een beetje bovenop en nu dit weer klinkt als gezeur maar wil zo graag genieten :)
 
Terug
Bovenaan