Bloedverlies in week 5

<p>hallo allemaal,</p><p>Anderhalve week geleden tot onze blijdschap een positieve test (clearblue: 2-3 weken zwanger). Na drie dagen sochtends een beetje bruin bloedverlies, in de loop van de dag werd dit helderrood. Geen buikpijn en de hoeveelheid was niet spectaculair. </p><p>Ik heb nog geen moment last gehad van ook maar een van de zwangerschapskwaaltjes.</p><p>Na een week nog test gedaan (clearblue: 3+ weken zwanger)</p><p>Dan nu de vraag:</p><p>Loopt het aantal weken nog op als het een miskraam geweest is? Ik weet dat de test wel nog weken positief kan zijn. </p>

Hi Marie-Roos!
Ik heb vorig jaar zelf 'n miskraam gehad en na 't bloedverlies was de hcg waarde er na 'n paar dagen ook meteen uit, dus meteen al 'n negatieve test. Dus als dit bij jou niet 't geval is kan 't misschien meevallen.. Lijkt me niet dat 't gewoon op blijft lopen. En dat bloedverlies kan zoveel oorzaken hebben. Maar goed ik ben natuurlijk geen dokter. Ik zou over 'n paar dagen nog 'n test doen. Succes! Groetjes!

Hoi Marie-Roos,
Zelf heb ik ook bloedverlies gehad, zo ongeveer rond week 8. Schrok me natuurlijk rot, maar er bleek niks aan de hand. Zeker als je geen krampen hebt is het meestal niks ergs. Bij mij was het een gesprongen adertje rond de baarmoedermond (die is extra goed doorbloed in je zwangerschap) en waarschijnlijk gewoon teveel gedaan (tillen, etc)
Wel zou ik gewoon even als je dat nog niet gedaan hebt de verloskundige bellen. Meestal is je eerste echo rond 10 weken, maar tegen de 7 weken kunnen ze al veel zien zoals bij ons een kloppend hartje. Wellicht mag je dan op tijd komen en word je meteen uit de onzekerheid geholpen.
Succes met alles en ik hoop dat het goed blijft gaan. Xx

Als de testen oplopen zit het nog wel goed denk ik. Bij mij liep me test al af voor ik helder bloed verloor. Ik verloor al me zwangerschappen bloed maar meer licht roze en bruin. Nooit rood dat alleen bij miskraam 

Hoi hoi,
bedankt voor jullie reacties. Even afwachten dus. Spannende tijd.. zo onzeker allemaal. 
Aankomende week de eerste echo, met hopelijk goed nieuws:) 
Liefs 

hoi allemaal. ook ik ben 5wk zwanger en heb roze afscheid en af en toe een druppel bloed is dit het begin van een miskraam? mag pas volgende week voor een echo moest dit gewoon even afwachten maar wordt zo gek van onzekerheid.. iemand hier ervaring mee?
liefs

Hoi meiden,
even een update voor de geïnteresseerden;)
Afgelopen weekend weer rood bloedverlies gehad, wederom zonder buikpijn. Sinds het vorige bloedverlies een week lang bruinverlies gehad.
Gister (woensdag) een echo gehad bij de verloskundige. We waren van het ergste uitgegaan en tot onze grote verbazing vond ze een hartslag. We waren natuurlijk super blij.
Echter, ik ben al bekend met een myoom in de baarmoederwand (10x10 cm) dus vrij groot.
hierdoor vond de verloskundige het erg lastig de “ruimte” te beoordelen. En heeft me doorgestuurd naar de gynaecoloog. 
Daar zijn we vandaag dus geweest voor opnieuw een echo. Om de onzekerheid weer compleet te maken, kon de gynaecoloog niet duidelijk een vruchtzakje met hartactie in beeld brengen. Waarschijnlijk ivm het myoom.
Nu over 2 weken pas weer een echo.. dus weee afwachten ?

@benthelizzy: ik ben bang dat je inderdaad zal moeten afwachten. Het kan twee kanten op gaan. Hopelijk krijg je volgende week een positieve echo! 

Liefs

Terug
Bovenaan