A
Anoniem
Guest
hallo,
ik weet sinds maandag dat ik zwanger ben en donderdagochtend verloor ik een paar drupjesbruin bloed.
dat is oud bloed en daar maak ik me ook niet druk om.
in de avond zag ik dat ik rood bloed verloor. de rest van de nacht als ik naar de wc ging zag ik dat ik nog steeds bloed verloor en hele kleine stolseltjes.
gisteren overdag ook zo, maar ik vindt het net een menstruatie lijken.
ik heb verder geen erge buikpijn.
heb een gyn en vk gebeld en die vertelden dat het 50% kans was.
kan een innestelingsbloeding zijn, maar ik vraag me dan af hoe lang die kan duren (gyn zei wel een paar dagen, geen week), maar dit stolseltjes dan?
ze zijn wel heel klein.
en mijn maandverband is na 2 uur ook niet vol hoor.
en daar zie ik geen stolseltjes op.
vannacht om de 2,5 uur naar de wc, ja je wil toch kijken....
nu waren het meer druppels dikker bloed.
en hele kleine stolseltjes soms.
ik vraag me toch af of er toch niet een soort van menstruatie aan de gang is (misschien door weinig HCG dat mijn lichaam in de war is).
heb ook meer moeite met naar de wc gaan (laatste 2 dagen niet door de stress), maar had gelezen dat harde ontlasting de baarmoedermond kon laten bloeden.
maar zouden daar ook stolseltjes mee gemoeit zijn?
sorry voor het lange verhaal,maar ik moet nog ruim een week wachten voordat ik een echo kan krijgen en die onzekerheid is ondraaglijk.
mejon
ik weet sinds maandag dat ik zwanger ben en donderdagochtend verloor ik een paar drupjesbruin bloed.
dat is oud bloed en daar maak ik me ook niet druk om.
in de avond zag ik dat ik rood bloed verloor. de rest van de nacht als ik naar de wc ging zag ik dat ik nog steeds bloed verloor en hele kleine stolseltjes.
gisteren overdag ook zo, maar ik vindt het net een menstruatie lijken.
ik heb verder geen erge buikpijn.
heb een gyn en vk gebeld en die vertelden dat het 50% kans was.
kan een innestelingsbloeding zijn, maar ik vraag me dan af hoe lang die kan duren (gyn zei wel een paar dagen, geen week), maar dit stolseltjes dan?
ze zijn wel heel klein.
en mijn maandverband is na 2 uur ook niet vol hoor.
en daar zie ik geen stolseltjes op.
vannacht om de 2,5 uur naar de wc, ja je wil toch kijken....
nu waren het meer druppels dikker bloed.
en hele kleine stolseltjes soms.
ik vraag me toch af of er toch niet een soort van menstruatie aan de gang is (misschien door weinig HCG dat mijn lichaam in de war is).
heb ook meer moeite met naar de wc gaan (laatste 2 dagen niet door de stress), maar had gelezen dat harde ontlasting de baarmoedermond kon laten bloeden.
maar zouden daar ook stolseltjes mee gemoeit zijn?
sorry voor het lange verhaal,maar ik moet nog ruim een week wachten voordat ik een echo kan krijgen en die onzekerheid is ondraaglijk.
mejon