Bloedverlies maar geen stolsels miskraam

<p>lieve Dames,</p><p>Vannacht had wilde ik naar de wc gaan, ik ging rechtop zitten en voelde iets "knappen" ik voelde en mn hele handen zaten onder het bloed. Goed teken voor mij dus. Daarna was het ook gelijk enorm pijnlijk en heb ik huilend mn moeder op gebeld, die is gelukkig gekomen en toen werd ik rustiger. </p><p>De pijn werd draagelijker, maar nog steeds echt pijn! Intussen bloed ik zoals een menstruatie maar geen stolsels. </p><p>Komt iemand dit bekend voor en hoelang heeft het geduurd voor er stolsels kwamen?</p><p>Ik weet niet hoelang ik nog hiermee kan wachten..</p><p>Liefs </p>

Als je hele handen onder zitten is het niet goed denk ik... toen ik dit had (zonder stolsels) was ik het vruchtje kwijt. Best contact opnemen met het ziekenhuis denk ik?

Vervelend dat je dit ernaartoe! Ik begrijp je vraag hoe lang je hiermee nog kunt wachten niet helemaal, waarmee wachten? En ik neem even aan dat je zwanger bent/was, hoe ver ben/was je?
Ik heb geen ervaring met een miskraam, maar zoals VIO ook al zegt klinkt dit niet positief :( het beste kun je idd even de verloskundige contacten. Afhankelijk van hoe ver je bent kun je het vruchtje ook zonder duidelijk stolsel verloren zijn. Hoe verder je bent echter hoe groter het vruchtje ook is en dan zou je het dus wel moeten zien als het ‘eruit’ komt. Heel veel sterkte!

Sorry dames, vergeten in erbij te zetten. 1juli de echo gehad en was toen 7w. Toen was er geen leven te zien.
@Veevee. Ja. ik ben zwanger. De vk heb ik allang gebeld.
Hoelang kan ik wachten met dit heftige bloedverlies zonder stolsels? Zeker omdat de pijn door naproxen en pc doorkomt. Ik pak het al om de 4uur.

Ah shit wat vervelend :( ik had je eerdere topics niet gezien, sorry.
Misschien kun je het beste de verloskundige ook hierover even bellen. Zij hebben hier meer ervaring mee en kunnen je waarschijnlijk ook meer vertellen over het verwachte verloop nu. Verder kun je voor zover ik weet gewoon pijnstillers nemen (kijk even in de bijsluiter voor de maximale dosering). Als je het niet vertrouwt omdat je erg veel bloed verliest of om wat voor reden dan ook kun je altijd je huisarts bellen! Je stelt je niet aan of overdrijft niet, dit is gewoon heel erg rot.
Sterkte! 

Hi!
super naar, ik heb ongeveer hetzelfde gehad, werd s’ochtends wakker en voelde wat nats tussen m’n benen en toen ik met mn hand voelde zat deze helemaal onder het bloed.
bij mij werden het toen in de middag stolsels maar niet hele grote ik was op dat moment ong 6 weken zwanger. 
sterkte!!

Terug
Bovenaan