Bloedverlies maar kloppend hartje

Hoiii,

Ik ben nu 15+4 weken en vanmorgen ging ik naar het toilet en had ik helderroodbloed in de pot en met afvegen bloed met stolseltjes erin.
Meteen de VK gebeld en langsgekomen voor een echo en de baby was lekker aan het bewegen en een kloppend hartje met een mooi ritme.

Ik heb in het verleden 2 miskramen meegemaakt dus dit is natuurlijk de grootste nachtmerrie en ik maak me echt veel zorgen ondanks een levend kindje gezien te hebben.
Zijn er meer vrouwen die dit meegemaakt hebben en is het goed afgelopen of is dit bij sommige toch uitgelopen in een miskraam?

Ik heb bij 8 weken heel erg bloedverlies gehad dat het eruit stroomde en ik met de ambulance naar het ziekenhuis ben gebracht.
Nu is het een gezonde dochter van 5 jaar.

Hallo,
Wat rot dat je bloedverlies had. Dan schrik je je dood! Ik heb het zelf gehad met 6/7 weken en nog eens met 10 weken. In beide gevallen niks aan de hand. Inmiddels ben ik 32 weken zwanger en heb het na die tijd niet meer gehad gelukkig. Ik denk dat het ook ligt aan hoe gevoelig je ervoor bent; het kan natuurlijk gewoon komen door wat extra lichaamsbeweging, seks, of door de extra doorbloede situatie down under ;-). 
Hopelijk kan je het loslaten en is het bloeden gestopt of stopt het snel!

Wat naar. Ik had dit in week 20 en bleek een loslatende placenta (extreme vroeggeboorte en kind overleed daarna). Misschien wil je je verloskundige vragen je hierop te controleren of je naar een gynaecoloog te sturen? Gewoon voor de zekerheid? Het kan natuurlijk gewoon een bloeding van de baarmoedermond zijn, wat het vaker is.

Terug
Bovenaan