bloedverlies, maar kwaaltjes blijven

A

Anoniem

Guest
Pfff, ik ben onzeker zeg.......
Heb nu een week last van bloedverlies, de ene dag heftiger dan de andere maar het is niet dat ik leegloop. Het is vorige week woensdag begonnen en het lijkt nu af te zwakken.
Heb wel nog steeds de zwangerschapskwalen, moe, zeer pijnlijke borsten en af en toe misselijk.
Nu ben ik er eigenlijk wel een beetje zeker van dat het mis is gegaan. Maar na een week bloedverlies heb ik vanmorgen weer een zwangerschapstest gedaan. Maar hier nogsteeds duidelijk zwanger.
Wie kan mij vertellen hoe lang het duurt voordat de zwangerschapshormonen uit je lichaam zijn. Heb al veel gelezen over miskramen, maar hier kan ik niets over terug vinden.
Bij het bloedverlies heb ik helemaal geen buikkrampen gehad.........
Zaterdag heb ik de eerste echo.......maar oooooooo dat duurt nog zo lang....

Liefs,
mammalein

volgens mij blijft het hormoon nog wel ff in je lichaam ,dus daar heb je niks aan en met die klachten weet ik het zo ff niet,ik wil je geen valse hoop geven, maar goed misschien droeg je wel 2 embryo's...

veel sterkte en ik hoop het beste voor je

liefs maggi

Hallo mamalein,

Ik heb ook bloedverlies gehad in de 1ste weken van de zwangerschap. Hoever ben je nu?
Bij mij was het allemaal oud bloed. Dat zagen ze bij een echo van 9 weken. Er zat wat bloed in mijn baarmoeder die er nog uit moest. Het was dan ook bruin zonder stolsels. (sorry voor de onsmakelijke details) Heb dat toen nog 1 week gehad en toen was het weg. op de echo van 12 weken was dan ook geen bloed meer te zien.
Heb je trouwens krampen o.i.d. wat op menstruatiepijn lijkt? Sommige vrouwen verliezen de hele zwangerschap bloed. Het maakt je alleen heel erg onzeker.
Ik hoop dat de echo je gerust kan stellen. Kan je niet vragen of je eerder mag?

Liefs Natasja nu 16 weken zwanger.

Hai Mammalein,

ik kan me voorstellen dat je onzeker bent en dat je wilt weten waar je aan toe bent. Ik heb zelf ook bloedverlies gehad tijdens de eerste weken. Begon rond de 8 weken en stopte rond de 12 weken. Soms was het oud bruin bloed en weinig en dan ineens heel veel helder rood. Ik vond het vervelende weken, omdat je niet weet waar je aan toe bent. Ik heb wel 2 echo's gehad in die periode, die steeds goed waren, maar als dan een dag later het bloeden weer toenam, dan dacht ik... dan gaat het nu zeker doorzetten.
Maar inmiddels ben ik 27 weken zwanger en gaat alles goed. Dus het kan echt 2 kanten opgaan. Ik had ook geen krampen, maar ik had ook  weinig zwangerschapsklachten, dus daar kan ik je niets over vertellen.
Hoever ben je? En hoe gaat het nu? Ik wens je heel veel sterkte, maar helaas... wat je er ook over leest en welke ervaringen je ook hoort.... de tijd moet het leren. Succes!

Bedankt voor de reacties.
Ben nu 8 weken zwanger.
Het bloed is afwisselend bruin en dan helderrood.
Heb geen krampen gehad de afgelopen week.
Vandaag is het iets minder dan het afgelopen dagen was, meer met vegen (lekker onsmakelijk praatje) dat er iets bloed op het papier zit.

Heb al gevraagd of ik eerder kon, maar dat kan helaas niet. Het lijkt wel of heel Noord Holland zwanger is....

Ben vooral erg onzeker, na een abortus zo'n 6 jaar geleden.....
Hoop dat het snel zaterdag is.

Liefs,
mammalein

hoi hoi

je hoeft niet perse krampen te hebben als je een miskraam hebt.
meestal gaat een miskraam wel gepaard met menstruatiekrampen, maar ik heb 3 miskramen gehad en 2x had ik geen last van krampen.

je zult echt geduld moeten hebben tot zaterdag. dan kunnen ze het zien.
heb je ook stolseltjes verloren? of was het alleen bloed?
met stolseltjes bedoel ik kleine dotjes of een soort velletjes.

sterkte meid.. nog een lange dagen wachten tot het zaterdag is...
laat je nog wel weten hoe het afgelopen is!

Hoi mamalein,

Ikzelf heb met 7 1\2 week een bloeding gehad, gelukkig is hij vrij snel weer gestopt, wel heb ik tot een paar dagen daarna in de zenuwen gezeten. Toen kreeg ik pas een echo en gelukkig was alles goed met het kindje! Ben nu inmiddels 13 weken zwanger.  Er zat een scheurtje in mijn baarmoederwand.. Bij mij zat het scheurtje bovenin maar volgens de verloskundige kan het ook onderin zitten en dat lijkt dan op een menstruatie... Ik hoop voor je dat het snel stopt en dat je echo positief uitvalt!!! Heel veel sterkte en ik hoop dat je misschien iets aan mijn verhaal hebt...

Liefs maaike

Hoi,

Ik denk dat het idd kan zijn dat je gewoon bloed omdat dat innestelingsbloed is,het kunnen ook idd twee embrio s geweest zijn en dat je nu nog zwanger bent van eentje.Ik weet het eigenlijk ook niet.Ik heb zelf een miskraam gehad ook begin van de zomer en dat was veel meer dan alleen bij het afvegen bloeden moest dan ook groot maandverband in hebben.
Ik denk dat je je niet druk hoeft te maken hoe moeilijk dat ook is.Heel veel goeds.toegewenst en hopelijk ben je gewoon zwanger.

xxx nice

Terug
Bovenaan