Bloedverlies menstruatie of toch zwanger

<p>Hallo dames,</p><p>Ik heb al 1,5dag gezocht naar een antwoord.</p><p>Ik heb sinds dinsdagochtend bloed verlies gehad die dinsdagavond alweer verdwenen is wel ben ik slijmpropjes ( geen stolsel) verloren en nu ( ochtend) weer beetje weer vloeiend roze helderrood bloed verlies </p><p>Mijn nod was 30 april of 1 mei .schommel normaal tussen 27-28 cyclus.</p><p>Mijn vraag is nu ben ik alsnog zwanger ? Of ben ik ongesteld </p><p> </p>
 
Hoi hoi,
 
Hoe veel bloedverlies was het? Zoveel als tijdens een menstruatie? Ik zou anders voor de zekerheid toch even een testje doen. Dan heb je het maar uitgesloten toch? 


Ik ben zelf nu ook aan het wachten of ik ongesteld word of niet. Gister middag iets roze afscheiding daarna niet meer en nu begint het weer. 
Zucht.. haha. 


Laat je weten of je een test hebt gedaan? 
 
De enige manier om dit zeker te weten is door een zwangerschapstest te doen. Als deze negatief is, dan kan het zijn dat dit toch je menstruatie is en dat je om wat voor reden dan ook een wat latere eisprong hebt gehad deze maand (en dus daarom later ongesteld dan je nod). Maar ik zou beginnen met een zwangerschapstest
 
Toevallig de vorige ronde ook gehad. zelfs zo dat het er 3 dagen helemaal niets meer was vervolgens een test gedaan, was negatief en die zelfde dag nog extreem ongesteld geworden. 
Wellicht is het bij jou anders, succes!
 
 
Terug
Bovenaan