Bloedverlies met 5 weken en 5 dagen

<p><span style="color: #43474d; font-family: 'museo sans', Helvetica, Arial, sans-serif; font-size: 14.6667px;">Dames,</span><br style="margin-top: 0px; color: #43474d; font-family: 'museo sans', Helvetica, Arial, sans-serif; font-size: 14.6667px;" /><br style="color: #43474d; font-family: 'museo sans', Helvetica, Arial, sans-serif; font-size: 14.6667px;" /><span style="color: #43474d; font-family: 'museo sans', Helvetica, Arial, sans-serif; font-size: 14.6667px;">Vorig jaar heb ik een miskraam gehad. Het vruchtzakje was leeg, dus toen heb ik een curettage gehad. Toen had ik eigenlijk helemaal geen klachten.</span><br style="color: #43474d; font-family: 'museo sans', Helvetica, Arial, sans-serif; font-size: 14.6667px;" /><br style="color: #43474d; font-family: 'museo sans', Helvetica, Arial, sans-serif; font-size: 14.6667px;" /><span style="color: #43474d; font-family: 'museo sans', Helvetica, Arial, sans-serif; font-size: 14.6667px;">Nu ben ik weer zwanger, 5 weken en 5 dagen vandaag. Mijn laatste menstruatie was 26 februari. Nu verlies ik sinds donderdag bloed. Het is roze/bruinig, niet rood, en het zit bij de afscheiding vermengd, geen stolsels en geen buikpijn. Ik vind het doodeng. Het was vrijdag even weg, maar gisteravond was het er weer en nu is het ook wat meer. De kleur blijf bruinig rozig. Het zit een beetje in het inlegkruisje en bij het afvegen. Net een zwangerschapstest gedaan, maar die is nog steeds knalpositief. </span><br style="color: #43474d; font-family: 'museo sans', Helvetica, Arial, sans-serif; font-size: 14.6667px;" /><br style="color: #43474d; font-family: 'museo sans', Helvetica, Arial, sans-serif; font-size: 14.6667px;" /><span style="color: #43474d; font-family: 'museo sans', Helvetica, Arial, sans-serif; font-size: 14.6667px;">Mijn huisarts weet nog niet dat ik zwanger ben. Ik wou het even in de luwte houden. Zodoende heb ik ook nog geen verloskundige. </span><br style="color: #43474d; font-family: 'museo sans', Helvetica, Arial, sans-serif; font-size: 14.6667px;" /><span style="color: #43474d; font-family: 'museo sans', Helvetica, Arial, sans-serif; font-size: 14.6667px;">Maar nu maak ik me natuurlijk vreselijk zorgen. Vanaf 6 weken zou men het hartje mogelijk zien kloppen. Hopelijk mag ik binnenkort langskomen, morgen bel ik naar een verloskundigenpraktijk om me aan te melden. </span></p>
 
Het kan twee kanten op, en hoe graag je het ook wil, je gaat er nu geen antwoord op krijgen. Ik ken de onzekerheid en hoe killing dat is. Wil je een dikke knuffel geven en je heel veel sterkte wensen. Ik duim voor je dat het toch goed zit! 
 
Het is inderdaad heel slim om een verloskundige te bellen morgen en uit te leggen wat er is. Ken het helaas ook en toen ik de 2e keer belde hebben ze de echo vervroegd (had al een afspraak staan voor een 1e echo). En ook met vragen of bij onzekerheid is het fijn dat je iemand hebt om op terug te vallen. 
Het is vooral afwachten. Zoals JuneM zegt het kan 2 kanten op. Je baarmoeder is tijdens een zwangerschap erg doorbloed dus het kan ook best een vaatje zijn wat is gesprongen. Succes!
 
Daar ben ik weer! Donderdag aanstaande mag ik komen om een inwendige echo te laten maken, dan ben ik zes weken en twee dagen... En eerder contact opnemen als het erger wordt. Heb er een hard hoofd in, maar ja, afwachten.
 
Terug
Bovenaan