Bloedverlies met 5 weken

Hoi hoi dames ,

Ik heb last van bloedverlies herkent iemand dit misschien ???

Ik heb 2 weken geleden een zwangerschaps test gedaan van cb deze gaf zwanger aan met 1-2 weken erop!

Zaterdag avond heb ik gemeenschap gehad! Zondag ochtend had ik wat moeite met naar de wc gaan en heb erg zitten persen. ( sorry voor de details)
Maar sinds dien heb ik veel helderrood bloed verlies .heb geen last van andere dingen zoals krampen en of stolsels.
Alleen afentoe een steekjes terhoogte van mijn eierstok aan de linker kant.
Het word gelukkig vandaag al ietsjes minder (dinsdag) maar t houd nog wel aan , alles gaat door me hoofd en zit de hele dag te malen .

Ik heb vandaag weer een test gedaan van cb en die gaf vandaag weer 1-2weken aan .
Zal ik dan toch een mk hebben of krijgen?

Ik heb wel de verloskundige gebeld en alles vertelt en die weten t ook niet ik moet het nog anderehalve aankijken en daarna word er misschien een echo gemaakt !

Mijn vraag is eigenlijk heeft iemand wel eens zo een gelijke bloeding gehad en liep dat goed af of eindige dat in een mk
Alvast bedankt voor t lezen ?
 
Hallo Blondieblondie,
Ik heb bij 5 weken en 2 dagen bloedverlies gehad. Alleen dit was niet veel, enkel met afvegen een beetje voor een dagje. Ik had hier zeer heftige krampen bij en ben toen naar de gynaecoloog geweest. In week 5 zagen ze nog niks zitten, maar in week 6 was er duidelijk een hartje te zien. Bij mij is gewoon goed gekomen, was wel stressvol dat wachten. Wat de bloeding is geweest weten ze niet. Inmiddels alweer 8 weken en ook geen bloed meer verloren. Ik hoop dat bij jou ook alles goed zal verlopen en dat je binnenkort een mooi hartje zien kloppen op de echo
 
Hay! 

Ik heb in de zevende week van m'n zwangerschap een heftige bloeding gehad. Het leek alsof ik ongesteld was geworden voor de eerste keer, het bloed liep langs m'n benen. Mega geschrokken VK gebeld, die kwam meteen en heeft een hartslag gevonden. Inmiddels 36 weken zwanger van een ventje. Als je het echt niet trekt zou ik echt vragen om al in ieder geval een echo te maken. Je kindje heeft er niets aan als jij stress hebt. Ze zullen nog geen hartje kunnen vinden waarschijnlijk maar kunnen al wel in je baarmoeder kijken. Veel sterkte! 
 
Ik heb met 5 weken een bloeding gehad. Was ook niet veel (+\- vingerhoedje vol). Toen ook gelijk contact vk en kon niet meer dan afwachten. Met 7 wkn echo gehad en alles prima in orde. Inmiddels 11 weken en zover gaat alles voorspoedig. Ik zou bij blijvende onzekerheid opnieuw contact opnemen met vk en vragen of vroege echo mogelijk is. Veel sterkte!
 
erg lief dat jullie een berichtje terug sturen en ook allemaal positief wat fijn dat jullie zwangerschap nu helemaal goed gaat ❤️
ik heb weer overleg gehad met de vk en ze heeft echt naar me geluisterd wat was wel erg fijn.
nu krijg ik volgende week zaterdag als t goed is een echo om te kijken of er nog een kleintje zit ?
ik hoop dat t allemaal goed is ik ben door de vk en door jullie berichten wat geruster gestelt super bedankt ?
 
Terug
Bovenaan