bloedverlies.....met 6 á 7 weken. Wie herkent dit ??

A

Anoniem

Guest
Hallo,

Ik ben afgelopen vrijdag bij de gyneacoloog geweest voor een echo. op de echo was alleen een vruchtzakje te zien. De gyneacollog dacht dat ik een week korter zwanger was. Nu heb ik al twee dagen bij het toiletbezoek wat roze bloed erbij zitten.

Zou het dan toch niet goed zijn ??
Maak me ontzettende zorgen en ik kan niet wachten tot volgende week vrijdag voor de volgende echo.

Ik heb gisteren nog even de gyneacoloog gebeld maar hij kan niks doen. ( het is nog te vroeg voor een nieuwe echo)
Zolang ik geen buikkrampen en of rugpijn heb moet ik er maar van uit gaan dat het goed is.

Ik heb een dochtertje van 2 en voor haar heb ik een miskraam gehad.

Wie heeft dit ook gehad ?? Alvast bedankt voor jullie reacties

Beertjeholst....

hoi ik ben ayse

nou wat ij precies meegemaakt heb heb ik ook echt alles zelfde

ik heb ook een dochter van 7 maanden oud voor mijn dochter had ik ook een miskraan gehad met welke reden ik zou niet weten

en wat nu weer zwanger geraakt maar met 7 weken heb ik ook bleodverlies gehad
was woensdag voor een echo gegaan en heb te hoeren gekrege dat ik niet meer zwanger ben

maar dat hoeft echt niet te zijn

en ik hoop voor jou dat het wel goed gaat blijf altijd postief en hoop dat je een hele fijne zwangerschap zult meemaken want het ik echt niet leuk als je voor een echo komt dat je te horen krijg dat het niet zo is was heer erg verdrietig geworden

hoop dat het wel goed gaat met jou groetjes ayse ben 21 jaar oud

hoi Ayse

Bedankt voor je reactie

Ik blijf gewoon positief. Had jij veel bloedverlies ??

Ik eergisteren en gisteren alleen met het toiletbezoek en niet iedere keer. I
k ga er maar vanuit dat het een innestelingsbloeding is geweest.

Nu is het weer gestopt......

Sterkte en ik zal volgende week laten weten hoe het was

Groetjes Cindy

Hoi Hoi Ik zou me niet al te druk maken, ik heb het bij mijn eerste zwangerschap bij 7 weken gehad. Na een echo bleek dat alles goed was en afwachten.
Een innestelingsbloeding dus.
Geniet van je zwangerschap, da's het beste en wat komt komt.
Zal wel loslopen het is vrij normaal
Sterkte

Hoi

Dankjewel voor jullie reacties.

Bij de zwangerschap van mijn dochter heb ik ook wat bloed verloren en zij is ook ter wereld gekomen.

Blijf echt wel positief maar spannend is het wel.....zal een hele opluchting zijn als ik volgende week de echo heb gehad....en het goed blijkt te zijn.

Echt fijn dat je af en toe je verhaal of twijfel hier even kwijt kan

Groetjes, een fijne zwangerschap en een prettig weekend gewesnt

Cindy

Hoi, een innesteling bloedoing heb je rond de 3e week van je zwangerschap.
Dit kan zijn van inlegkruisje tot een paar maandverbanden vol voor een paar dagen.
Als het maar minder en anders is dan je gewone ongesteldheid heeft mijn verloskundige mij verteld.
Ik heb dit gehad en zit nu in de zesde week van de zwangerschap.
Wel kan het rond de 6 a 7 {a 8} weken nog oud bloed zijn dat je dan verliest maar dat moet dan niet echt veel zijn.
Kijk ook maar eens hier op de zwangerschapskalender op deze site .
Staat het ook bij de innestelingsbloeding.Bij de 3e week.
Ik heb  veel last van duizeligheid,vanmorgen bijna flauw gevallen.
Gaanmiddag even naar de huisarts daarvoor.
Denk dat ik weer bloedarmoede erbij heb.
Ik heb al twee kleine kinderen en bij allebeide zwangerschappen had ik bloedarmoede.
Ook nog steeds ijskoud dag en nacht...schijnt erbij te horen ..brrrrr.

Liefs Roselien.

Hoi!

Ik ben voor de 4de keer zwanger, waarvan 2 miskramen. Bij alle zwangerschappen heb ik bloedverlies gehad, ook altijd maar kleine beetjes. 't maakt vreselijk onzeker, maar de natuur zal haar weg wel gaan, denk ik altijd maar!
Veel sterkte!

Hoi   mvmees,

Ik ben ook nu voor de 4e keer zwanger.
Is bij 1 keer misgegaan met 21 weken .
Is lang geleden maar komt nu wel weer naarboven.
Daardoor ben ik ook heel onzeker en bang.

Liefs Roselien.

Terug
Bovenaan