Bloedverlies met 6 weken

Hoi
Ik ben nu 6 weken zwanger en heb sinds gister licht bloedverlies. Heb geen afscheiding of bloed in mijn onderbroek. Alleen met afvegen na het plassen. Nu ben ik erg bang dat het fout gaat. Ik heb ook een zeurderig gevoel in mijn onderbuik. Verloskundige gebeld en het was te vroeg voor een echo en ondanks dat ze zei dat dit vaak voorkomt ben ik toch ongerust. Zijn er hier dames die dit ook hebben?
Groetjes linda.
 
Hoi Linda. Ik ben nu 6,5 week zwanger en ik heb sinds gister ook een beetje bruinige afscheiding met afvegen. Maak me ook gelijk heel erg zorgen. Maar gelukkig komt het heel vaak voor. Ik duim voor je dat alles goed zit. ?
 
Hoi meiden,
 
Ik had het ook met 6 weken. Een week later een echo met een kloppend hartje. Rond de 10e week weer twee nachten flink gebloed. Ik moest zelfs een maandverband in zo veel.
Inmiddels 11 weken en 3 dagen en het gaat nog allemaal goed ☺️
 
Hi!

Helaas gebeurd het veel vaker dan je denkt.
Ik ben inmiddels 16 weken zwanger en heb in die 16 weken al wel 10 keer bloed verlies gehad. Toch blijft de baby het goed doen. Bij mij blijkt het een gevoelige baarmoedermond te zijn. Ondanks dat ik dit nu weet blijft het steeds schrikken als je bloed verliest!

Succes met je eerste echo! Hopelijk voor jou ook gewoon goed nieuws.
 
Dit klinkt erg hoopvol. Ik heb vanmiddag meer bloed geplast maar in mijn ondergoed zit niks. VK gebeld en ik moet afwachten tot dinsdag. Duimen dat alles goed gaat.
 
Ik had vanaf 5,5 week ook een aantal dagen bloedverlies. Helderrood bij het afvegen.. Ik mocht toen eerder komen voor een vroege echo.
Alles was oké en er was een kloppend hartje te zien!
Heb inmiddels een 9 weken oude dochter in mn armen liggen ❤️
Hoop dat dit voor jou ook mag gelden!
 
Gisteravond en vannacht bijna geen bloedverlies. Maar vanochtend wel echt veel. Heb geen buikpijn wel lage rugpijn, denk wel echt dat de miskraam in gang gezet is.
 
Terug
Bovenaan