<p>Hallo iedereen</p><p>Ik ben momenteel 10weken en 6 dagen zwanger. Mijn zwangerschap verloopt heel soepel, ik heb bijna nergens last van. </p><p>Mijn vriend en ik hebben regelmatig seksueel contact en vandaag ook weer. Ik ga meteen daarna altijd naar het toilet en met afvegen zat er helderrood bloed op het toiletpapier. Ik schrok hiervan en besloot nog eens te vegen en toen zat er wel een flink blob helder bloed op het toiletpapier (ter grootte van een grote knikker). Ik besloot nog even te blijven zitten en voelde iets uit me vallen, ervan uitgaande dat dit door de onveilige gemeenschap zou zijn, Maar in het toilet vond ik een stolsel van ongeveer 2 cm groot, met een soort huidskleurig wormpje eraan. De uren erna heb ik na het plassen wat donkerbruin bloed op het papier maar alleen vegen zeg maar. Geen druppels of meer.</p><p>Afgelopen vrijdag hebben we een echo gehad en een gezonde baby mogen zien en een prachtig hartje horen kloppen. De baby was op dat moment 3.71cm groot. </p><p>Aangezien ik leid aan paniek en angst aanvallen werd het voor mij even blind van paniek en heeft mijn vriend in de tussentijd de verloskundige gebeld. Zij zei dat het meerdere kanten op kon en we moesten afwachten tot maandagochtend. Om 10 uur krijgen we weer een echo om te checken of alles goed is. </p><p>Ik heb van vrijdag tot nu geen rare dingen gedaan of gevoeld. Ik heb geen krampen gehad, alleen een vol gevoel en wat zeurende pijn af en toe, maar dit heb ik redelijk vaak en nooit eerder bloed verloren. </p><p>Hebben jullie hier ervaring mee of dit eerder gehoord? Moet ik me zorgen maken? Ik kan er niet van slapen... Hopelijk hebben jullie hier ervaring mee. </p><p>Alvast bedankt. </p>