bloedverlies met stolseltjes, wie kan mij raad geven?

Ik ben nu 9 weken zwanger en heb al een paar weken bloedverlies (helder rood)
Echo gemaakt en het hartje klopte. Sinds vandaag heb ik stolsels (kleintjes) er bij zitten en mijn vraag is kan dit kwaad? Heeft iemand dit ook gehad. En weet iemand hoe lang dit kan duren?
Ik voel me zo rot en onzeker, ik ben bang voor een miskraam.
Ik heb gelukkig geen krampen maar ik zit heel vaak op de wc.
En ik weet het niet zeker maar volgens mij voel ik wat bewegen in mijn buik.
Ik hoop dat iemand mij kan helpen.... alvast bedankt....

Groetjes Hennie

Wij kunnen wel zeggen van :Het zou dit kunnen zijn of dat kunnen zijn.Iedereen is weer anders dus ik zou zeggen,bel je VK en als het kan nog vandaag.
Daar zijn ze voor en anders blijf je maar in onzekerheid zitten.Misschien kun je morgen al terecht voor een echo.
Sterkte en succes!

Hoi

Bedankt voor jullie lieve reacties
Ik ben zondags heel erg gaan bloeden echt niet te geloven ik voelde de stolsels gewoon komen. Zelfs s'nachts geen oog dicht gedaan een tampon in gedaan en die was zo verzadigd binnen 1,5 uur constant naar de wc. En vanochtend rond 8 uur kreeg ik een miskraam. Heel erg emotioneel. Ik heb 2 kinderen een van 3 jaar en een van 8 maanden en tussen deze 2 heb ik ook een miskraam gekregen met 5 weken en ik vloeide daar ook heel erg weinig van met 3 á 4 dagen was het geheel weg.

Jullie ook allemaal veel sterkte gewenst en wij gaan voor de volgende ronde want zelf heb ik ervaren dat als je snel weer zwanger bent verwerk ik het beter en kan ik het beter een plekje geven. Ik moet volgende week maandag naar het ziekenhuis voor een echo om te kijken of echt alles schoon is.

Veel liefs Hennie

Terug
Bovenaan