Bloedverlies miskraam stopt niet

<p>Dag meiden,</p><p>Op 2 november is er bij mij een miskraam geconstateerd. Daarvoor had ik al 1.5 week licht bloedverlies bij het afvegen. Ik heb vrij snel het vruchtje verloren op 5 november en 6 november een controle echo gehad waarin alles er goed uit zag.</p><p>Inmiddels loop ik ook bij de gyn vanwege een licht vermoeden van een bbz. De echo die gemaakt is zag er echter ook goed uit en de eierstokken ook.</p><p>Inmiddels bloedde ik 4 weken. Afgelopen donderdag had ik een stukje weefsel verloren denk ik en daarna stopte het bloedverlies (feest). Gisteren weer voor het geklust en sinds vannacht weer licht bloedverlies. Ik heb ook nog hcg in mijn bloed. </p><p>Ik word hier heel moedeloos van. Heeft iemand ervaring met lang bloedverlies? Ik zit nu op 4.5 week.</p>

Ik zit inmiddels zelf ook op 3 weken. 1 week voor de miskraam al bloedverlies en nu al 2,5 week na de miskraam nog.steeds.
Ik heb de verloskundige gesproken en bij mij is het vermoedelijk de menstruatie die er achter aan is gekomen. Als ik terug tel klopt dit wel met me cyclus voor de miskraam.
Voor deze miskraam heb ik ook al miskraam.gehad en 2 weken later was jk wederom zwanger dus wie weet hersteld jou lichaam/cyclus zich ook zo snel.

Bij mij kan het helaas geen menstruatie zijn, ik had tot vrijdag nog hcg in mij  urine. Donderdag heb ik nog wat weefsel verloren, dus ik hoop dat het nu wat afneemt. Vandaag heb ik geen bloedverlies meer gehad na vanmorgen. 
Wat een ellende he zo lang bloedverlies. Wat heftig voor jou om twee miskramen zo na elkaar te hebben. Hopelijk kunnen we allebei snel goed nieuws delen!

Ik heb sinds donderdagavond geen bloedverlies meer gehad, maar nu dinsdagavond begint het weer lichtjes.. 5 weken na de miskraam. Herkent iemand dit? Ik word er zo moedeloos van. Begon me net goed te voelen en weer wat vertrouwen te krijgen en dan dit weer.. Help!

Hi Joorst,
Zelf geen ervaring mee. Ik lees je verhaal wel al sinds het begin en vind het echt super naar voor je! een MK is al erg genoeg en dan wil het bloeden ook niet stoppen.. Zou je zorgen toch echt met de VK/GYN bespreken. Anders misschien nog een uitgebreide echo? Kan er wat weefsel gebleven zijn? Dat kan de bloeding ook nog veroorzaken. Ik zou het wel bespreken iig.
Veel sterkte en succes!

Terug
Bovenaan