Bloedverlies na bevalling

<p>Hallo, </p><p>5 februari ben ik bevallen van mijn dochter. Ik heb daarna 6 weken gevloeid, toen is het een aantal dagen gestopt, waarna ik een aantal dagen bruin bloedverlies heb gehad. Ook dit stopte een aantal dagen, waarna ik heel heftig ongesteld werd. Dat is 8 dagen geleden gestopt, maar nu vandaag verlies ik weer wat helderrood bloed. Ik begin dat toch wat gek te vinden, dus wilde weten of meer mensen dat hadden na hun bevalling? </p>
 
Zou het kunnen dat er placentaresten zijn achtergebleven? En weet je zeker dat het een menstruatie was? Dat zou wel vlot zijn! 
Als ik jou was zou ik even met de VK bellen. Sterkte!
 
Ik heb geen idee of zoiets kan? Hoe weet je of placentaresten zijn blijven zitten? Maar het leek wel op een menstruatie, stopte na een week ook weer. Ik was het denken, misschien heb ik nu een ovulatiebloeding? 
 
Het schijnt lastig te zijn om te zien of een placenta helemaal heel is. Een vriendin van me is in het ziekenhuis bevallen en de placenta was er volgens de artsen helemaal uit. Na zes weken ineens heftige bloedingen, bleek er dus nog wat te zitten. Was gaan woekeren... 
Dat kunnen ze zien met een echo, of er nog wat zit .
Ovulatie bloeding, tsja.. zou kunnen maar lijkt me sterk. 
 
Hè bah, wat naar! Ik wacht het nog even af tot na het weekend, heb nu maar lichtelijk bloedverlies. Anders toch maar eens bellen! 
 
Ja, dat was heel naar! ?
Ik hoop dat het bij jou niet zo is! En dat het inderdaad gewoon een vlotte menstruatie is. Maar als je er nou kramp ofzo bij krijgt zou ik even bellen met de VK.
Fijn weekend! ?
 
Ik zou toch even de verloskundige bellen..
Dinsdag zit ik op 6 weken en heb ook nog bloedverlies. Ook opeens weer meer en stolsols. Op de nacontrole zei ze al: als het dinsdag niet over is moet je bellen, dan moeten we je namelijk doorsturen naar het ZH.. 
Ookal had ze echt geen twijfel over mijn placenta. Het maakt me nu toch wel zorgen ;( zeker omdat er af en toe wat buikpijn bij zit
 
Dat is inderdaad niet fijn! Nu heb ik tussendoor wel een paar keer een aantal dagen geen bloedverlies gehad dn is het nu maar minimaal, waardoor ik me niet kan voorstellen dat er nog placenta stukjes zitten. Maar je weet het natuurlijk nooit. Ik kijk even tot morgen ochtend, anders toch voor de zekerheid maar even bellen. Vind dat altijd lastig, vooral omdat het gedeelte met de verloskundige is afgesloten, dus dan mag ik voor mijn gevoel niet meer bellen. Ik weet dat ze dat helemaal geen probleem vindt, maar toch... 
 
Terug
Bovenaan