bloedverlies na blaasontsteking

FF een vraag op vervolg van mijn eerdere vraag.
Heb net een blaasontsteking gehad en nu heb ik lichte bloedverlies, nu heb ik het forum rondgeneust op antwoorden,maar kom alleen vragen tegen van bloedverlies bij de 8 weken. Nu ben ik 20wkn/5dgn. Tijdens de ontsteking had ik t ook 1 dag en weg. Hebben hier mensen t ook een keer gehad op de helft van de zwangerschap? Ken t kwaad, of zal t een reactie zijn geweest.
Groeten Naati
 
hoi hoi
weet je zeker dat niet bloed in urine is of een aambei?
als je zeker weet dat het uit de vagina komt is het gewoon bloedverlies. beetje is niet erg, kan hele zwangerschap voorkomen, als het niet teveel is is het vaak geen probleem. je kan altijd de vk bellen en vragen.
succes

gr sabine
 
hoi hoi
weet je zeker dat niet bloed in urine is of een aambei?
als je zeker weet dat het uit de vagina komt is het gewoon bloedverlies. beetje is niet erg, kan hele zwangerschap voorkomen, als het niet teveel is is het vaak geen probleem. je kan altijd de vk bellen en vragen.
succes

gr sabine
 
Heb je een antibiotica kuur gekregen tegen de blaasontsteking? Misschien is de ontsteking toch niet weg, heb je er alleen geen last meer van. Misschien even opnieuw je urine laten controleren. En met bloedverlies altijd je verloskundige bellen.
 
Terug
Bovenaan