bloedverlies na curettage

Hallo meiden,net al een berichtje ingetikt,maar het kwam niet tevoorschijn.

Vorige week ben ik gecuretteerd en sinds een paar dagen verlies ik helder rood bloed.De qyn zegt dat dit normaal is.Wie heeft dit ook na een curettage gehad en hoe lang duurde dit?.Alvast bedankt voor jullie reactie.Liefs Yvon

Hoi Yvon,

Ik ben op een maandag gecurreteerd en had heel de week geen bloedverlies, het begon pas in het weekend, het duurde ca. 1 à 2 weken, niet heftig hoor, wat bruinig bloedverlies. Sterkte ermee!!

Hoi Yvon

Ik ben 10 mei gecureteerd en het vloeien kwam gelijk het duurde ongeveer 10 dagen en toen was ik er van af en nu ben ik 17 juni weer voor het eerst ongi geworden.

Sterkte meid
Groetjes en liefs,
Carolien

Ik kreeg het ook een week na de curretage.
Ik mocht toen snel voor een extra controle en moest na 1 uur weer melden voor een nieuwe curretage. Er scheen erg veel bloed en stolsels in mijn baarmoeder te zitten en de baarmoeder was ook niet gekrompen. Dit gebeurt echter niet vaak. Als je het niet vertrouwt kun je vragen of ze even een echo willen doen om te kijken of je baarmoeder gekrompen is.
Sterkte!
Groetjes van Caroline

Hoi Yvon,

Ik ben eind januari gecuretteerd met 11 weken zw. schap. Door een echo zijn we erachter gekomen dat het met 6 weken al mis is gegaan. Ik heb een paar dagen licht nagebloed en dat was het. Na de curettage duurde het 65 dagen voordat mijn 1e ongi zich weer aandiende.

Succes en sterkte !

Liefs,
Luna

Dag dames,Ik ben 5 dagen geleden gecureteerd, nadat bleek dat bij de 10wkn echo het hartje van ons kindje al 3 wkn niet meer te klopten.Ik ben ruim 700cc bloed verloren tijdens de curretage, maar omdat me hb goed was kon ik gelukkig naar huis.Ik voel me nu vooral zwak, hoofdpijn, duizelig en snel moe.Wat ik mij af vroeg is of het normaal is dat ik nu 5 dgn na curretage nog geen druppel bloed of afscheiding ben verloren??Liefs Lin

Hoi Lin, wat naar om te horen dat je zwangerschap is misgelopen en dat de curretage ook nog eens zo is gegaan! Allereerst heel veel sterkte daarmee!Ik had na mijn curettage in juli ook geen bloedverlies. Pas na 3 weken, toen werd ik ongesteld.  

Terug
Bovenaan