Bloedverlies na de bevalling

<p>Hi, ben 4 weken geleden bevallen. Bloedverlies was steeds zoals bij een menstruatie. Alleen de eerste twee dagen was t veel. Af en toe een stolsel met voorafgaand flinke buikkrampen. Soms dagen nauwelijks bloedverlies echt alleen bij t afvegen.</p><p>Nu laatste dagen steeds savonds buikkrampen en wat meer bloedverlies weer. (Maar niet meer dan 1 maandverbandje per dag aan hoeveelheid, gelijk aan mijn menstruatie) maar wel steeds kleine stolseltjes die je ook tijdens menstruatie hebt. </p><p>Ik weet dat t tot 6 weken kan duren. Maar omdat t nu weer wat meer is met kramp vroeg ik me af of dit normaal is?</p>

Bedankt voor je reactie. T vreemde is alleen dat ik al echt direct op de been was. En na 1.5 week liep ik net zoveel als nu. Toen kreeg ik wel even wat meer bloedverlies. 

Je baarmoeder  is aan het krimpen en alles komt weer op zn plek terug darmen etc. Logisch dat je daar krampen  van hebt. Ik had ook dat ik dacht  dat ik van het bloedde af was en vervolgens de dag erna weer bloed had.?

Herkenbaar, hier was het bijna een week gestopt toen het ook weer even begon. Verloskundige had in de eerste week al aangegeven dat dit heel goed mogelijk was.

Ik zou als ik jou was vrouwenmantelthee gaan drinken (te koop bij de tuinen van Jacob hooij). Dit helpt tegen krampen en zorgt ervoor dat je sneller hersteld.
Hopelijk heb je er iets aan en ben je er snel vanaf (thee helpt ook bij de menstruatie btw)

Ooooooh ik denk dat je je geen zorgen hoeft te maken hoor! Ik had dat ook na de bevalling.. dat het met fases weer eventjes meer werd en dan weer minder. Uiteindelijk helemaal gestopt! Als het nou echt weer kraamverband vol wordt binnen een korte tijd, dan zou ik je verloskundige eventjes een belletje doen.. maar dit klinkt alsof je lichaam nog goed bezig is te herstellen. 
vertrouw in je lichaam! 

Terug
Bovenaan