bloedverlies na gebruik van capsulle voor schimmelinfectie

hoi
maandag heb ik een capsule ingebracht omdat ik weer een schimmelinfectie heb
voor de alifestudie van het amc   (studie naar herhaalde miskraam) gebruik ik ascal(bloedverdunner)
dinsdagmorgen ben ik erg gaan vloeien helder dun nu is dit wel minder geworden maar het is er nog steeds heb geen pijn ofzo maar dit maakt me erg onzeker
ik heb dus ook al meerder miskramen gehad en ken wel het een en ander alleen mijn miskramen werden altijd ondekt in het ziekenhuis en verloor ik geen bloed
1 miskraam ben ik thuis begonnnen dit was wel anders dan nu was dan ook al 13 weken wie kent dit en kan mij helpen !!!!
heb volgende week woensdag een echo dan ben 6w 5 dagen
vind dit erg moeilijk als dit ook mis gaat is het het 5 e kindje die niet bij ons mag zijn
we hebben gelukkig 2 gezondee koters hier ben ik errruuug blij mee
gr mik

He Mik,

Wat vervleend zeg! Misschien heeft het niet eens aan de capsule gelegen, maar kwam het toevallig tegelijk. Weet jij zeker dat je ascal aan het slikken bent? Of kan het ook een placebo zijn?

Ik heb zelf ook last van bloedverlies gehad deze zwangerschap (van week 6 tot en met week 12), maar het was anders dan de keren van de mk. Nu was het helder rood bloed zonder klonters erin. En ik ben nog steeds lekker zwanger (vandaag 15w4d). Ik hoop voor jou dat je volgende week ook goed nieuws krijgt en dat alles in orde is.

groetjes,
Dionne

hoi dionne
ik heb inmiddels een miskraam gehad helaas
ditmaal was het wel een andere miskraam als anders omdat dit al er vroeg is misgegaan en anders pas met 9 weken mogen we in de studie blijven
we zitten in groep 1 dit is ascal met fraxiparine
we nemen even de tijd om het te laten bezinken en gaan er dan weer voor
groeten en nog een goede zwangerschap
marrieke
kijk af en toe wel op het forum hoe het met je gaat

Hey Mik,  

O jee meid, wat vervelend dat het toch een miskraam is geworden. Veel sterkte met het verwerken ervan.
Ik heb overigens veel positieve verhalen gehoord over het gebruik van ascal in combinatie met die heparinespuiten, dat is dan toch wat jij hebt? Hopelijk mag je snel weer zwanger zijn en gaat dan wel alles goed. Is er trouwens bekend of deze mk aan die capsule gelegen kan hebben of dat het gewoon toevallig tegelijk kwam?

Veel sterkte ermee,
Dionne

Terug
Bovenaan