Bloedverlies na het vrijen.......

A

Anoniem

Guest
Hallo

vandaag tijdens het vrijen begon ik in eens bloed verliezen. Oooooooooh wat ben ik geschroken. Ik ben vandaag 13w en 4 d zwanger van ons 2de kindje. Mijn vriend mij meteen gerustgesteld dat het normaal is en dat ik me geen zorgen moet maken. Maar ja makelijk gezegd moelijk gedaan. Bij het plasen ben ik nog zo bloed propje verloren. Toen heb ik de gynekolog gebeld. Ze heb gezegd dat het soms voorkomt en als het bloeden niet stopt moet ik vanavon terug bellen.
Om uur of 6 weer bij plassen een bloedproje verloren dus heb ik weer gynekolog gebeld en ze zij dat ik mach komen om even een echo maken.
In het ziekenhuis even een spanend moment wachten op de gynekolog, na 2 min kom ze met een echo aparaat. Even ligen en zoeken naar de hartje........ En daar was die kleine heel erg druk aan het rondzwemen en de hartje heb ik ook gezien klopen.Wat was ik blij en met een foto in de hand weer naar huis.

Ik wil vragen hebben jullie het ook gehad zo bloed verlies na het vrijen???
En voorkomt het alleen in het begien van het zwangerschap of kan iedere moment geburen?

Al fast bedankt voor de reakties
Groetjes boontje 0111

Hai Boontje 0111,

Ik had voor dat ik zwanger was ook al regelmatig last van bloedingen na het vrijen. Waarschijnlijk is er een adertje gesprongen. Doordat je tijdens de zwangerschap in zijn geheel beter doorbloed bent, kan dit nog sneller gebeuren. Mijn vriend doet nu wel extra voorzichtig, maar ja, soms gebeurt het nou eenmaal. En volgens mij kan dit je hele zwangerschap door blijven gebeuren. Ik probeer me zelf maar voor te houden dat zolang ik er geen pijnlijke krampen er bij krijg het gewoon een adertje is die is gesprongen.

Groetjes
Wilma
11 wk en 1 dg

Terug
Bovenaan