Bloedverlies na keizersnede

<p>Goedemiddag,</p><p>Ik heb ruim negen weken geleden een keizersnede gehad en nog steeds bloedverlies. Ben al aan de pil begonnen en zit nu in mijn stopweek. Heeft iemand ook zulke ervaringen.. ik heb misschien twee dagen geen bloedverlies gehad. Word er erg onzeker van</p>

Dat is denk ik wel lang ja. Bij mij duurde het een week of vijf a zes. Zou je geen telefonischs consult met de gynaecoloog kunnen aanvragen?

Vind ik ook wel lang. Hier duurde het precies 4 weken. Toen 1 week geen bloedverlies en in toen werd ik voor t eerst alweer ongesteld (5 weken na de keizersnede dus) Ik ben weer begonnen met de pil na mn eerste menstruatie.
Het bloedverlies was na de keizersnede ook minder heftig dan na mn vaginale bevalling 3 jaar geleden...
Ik zou de huisarts eens bellen ja..

Vind ik ook wel lang. Hier duurde het precies 4 weken. Toen 1 week geen bloedverlies en in toen werd ik voor t eerst alweer ongesteld (5 weken na de keizersnede dus) Ik ben weer begonnen met de pil na mn eerste menstruatie.
Het bloedverlies was na de keizersnede ook minder heftig dan na mn vaginale bevalling 3 jaar geleden...
Ik zou de huisarts eens bellen ja..

Ik heb geloof ik ook zo'n 5 weken bloedverlies gehad na de keizersnede. Was wel na die eerste week zeer minimaal, maargoed, het was nog steeds bloedverlies, dus ik vind dit ook wel klinken als lang!
Ik zou ook eens de huisarts/verloskundige/gynaecoloog bellen. ;)

Hier ook 5,5 week bloedverlies gehad.. Waarvan de laatste 2 weken minimaal. Ben nog niet ongesteld (inmiddels is onze dochter ruim 9w) maar ik geef borstvoeding en had voor mijn zwangerschap een hele onregelmatige cyclus. Goed dat je even navraag doet!

Terug
Bovenaan