Bloedverlies na keizersnede

Hoi hoi.

15-5 bevallen van een mooi wondertje.
Heftige bevalling gehad en een keizersnede.
Nu vraag ik me af, na de keizersnede had ik niet veel bloedverlies, maar nu na 11dagen wel in een keer....is dat normaal of?
Groetjes ??

Hi,
Ik heb op 6mei een keizersnee gehad. Ook weinig bloedverlies gehad en ook geen pijn dus voor mijn gevoel kan ik alweer heel veel. Ik merk alleen als ik teveel doe mijn bloedverlies meer is als anders. Weet niet of het daarmee te maken heeft.. ??‍♀️

Ik heb dat niet gehad na mijn keizersnede, eerst een dag of 3 ongeveer als een menstruatie en daarna nog 2 weken zeer minimaal bloedverlies ofzo. Ik zou waarschijnlijk even bellen met de verloskundige/gynaecoloog als het ineens veel meer is geworden. Al is het maar zodat ze je gerust kunnen stellen of kunnen vertellen wanneer zoiets wel zeker alarmerend is. ;) Gefeliciteerd nog met jullie wondertje!

Ook van harte gefeliciteerd!!

Ja dat hoorde ik ook al..Ik had geen pijn meer dus ik ging ook stofzuigen bewegen etc ???
Maar zat op het toilet straks en dan zie je het eruit komen?‍♀️
Verloskundige zei ook als je teveel doet dat de wond gaat schuiven en daarvan kan komen

Ik denk dat het een teken van je lijf is om rustiger aan te gaan doen. Hoe meer jij je inspant hoe meer je lijf beweegt en je wond ook moet mee bewegen.. misschien een paar dagen rustig aan doen en kijken welk effect dat heeft? Als je heftig blijft bloeden zou ik toch even een afspraak maken denk ik. Het is de bedoeling dat het vloeien steeds verder afneemt en uiteindelijk stopt;)

Ja ik denk ook dat je teveel doet en stofzuigen is idd uit den boze omdat je kracht zet op je wond met het heen en weer gaan met de steel. Ik had eerste 2 weken bloedverlies toen niks en toen ging ik weer mee doen begon het ook weer. Zeker wel 5-6 weken bloedverlies gehad. Succes! En rustig aan ze zeggen niet voor niks 6w.

Terug
Bovenaan