Bloedverlies na miskraam en wanneer eisprong?

<p>Hallo dames,</p><p>Ik vroeg me af, voor de gene die (helaas) ooit een miskraam hebben gehad.. hoe lang hield het bloedverlies aan en wanneer hadden jullie weer een eisprong?</p><p>Ik lees namelijk overal dat de bloeding meestal 10 dagen aanhoud en de meeste vrouwen 20 dagen na de miskraam weer een ovulatie hebben, maar ik zit momenteel al op dag 20 en heb nog steeds bloedverlies..  minimaal bloedverlies en het komt een beetje in golven, het ene moment meer dan het ander. Al dagen denk ik dat het gaat stoppen en dan opeens komt er toch weer bloed..</p><p>Ik heb vorige week echo gehad en de gynaecoloog zei dat het hele vruchtje eruit was en dat er geen stukjes meer in me baarmoeder zaten dus dat is allemaal goed gelukkig.</p><p>Ik was 8 weken zwanger maar het vruchtje was gestopt met groeien, toen heb ik medicatie gekregen om weeën op te wekken. </p>

@MamaJanssen
De gynaecoloog zei vorige week dat dat per vrouw een beetje ik kon verschillen maar dat me baarmoeder schoon was, er zaten geen restjes meer van het vruchtje dus alles was in orde..

@MamaJanssen
Nee daar heeft ze niets over gezegd.. Maar ik denk wel dat ik weer ga bellen als dit nog een week aanhoud want ik vind dit best lang duren nu!

Terug
Bovenaan