Bloedverlies na miskraam

<p>Hoi dames,</p><p>Helaas hebben wij na 7 weken zwangerschap een miskraam gekregen. Dit is inmiddels 3 weken geleden. Ik ben 3 weken geleden veel rood bloed verloren. Dit is een paar dagen geweest. We hebben een na controle gehad bij de gynaecoloog en daar zagen ze geen vruchtje meer. Wel zagen ze nog wat vocht zitten. Inmiddels zijn we al weer wat weken verder en verlies ik nog elke dag bruin bloed. Ik vroeg mij af hoe lang dat bij andere dames heeft geduurd voordat ze van het bruine bloedverlies af waren.</p>

Ik heb ook erg lang na die tijd nog bloed gehad. De huisarts heeft toen voor een maand de anticonceptie pil bij mij voorgeschreven om mijn hormoonhuishouding een reset te geven. Daarna kreeg ik weer een normale cyclus. 

Ik heb op 5 februari een miskraam gehad met 8 weken zwangerschap en zit nu op dag 14 bloedverlies..
Hoop dat het snel voorbij is want ik vind het wel vervelend nu, vooral omdat ik geen tampons in kan en niet in bad kan. Mijn gynaecoloog zei tegen mij dat 10 dagen bloedverlies gemiddeld was.. Ik heb vrijdag weer een afspraak bij de gynaecoloog dus ben benieuwd wat daar de uitslag van gaat zijn.
Klinkt even heel lullig maar ik wil ook door nu eigenlijk, graag weer me volgende eisprong en er weer voor gaan de volgende ronde. Maar zit nog steeds met dat bloedverlies..

Bedankt dames voor jullie reactie.
Wij waren zo blij met deze zwangerschap. Na 2 jaar proberen voor een 2e kindje was het eindelijk gelukt. Helaas, werd door dus een miskraam. 
Ik heb nu met de gynaecoloog afgesroken dat ik begin volgende week contact opneem als ik nog steeds bloed verlies. 
@Gebruiker10076907 Ik snap dat gevoel wel dat je door wilt. Wij willen ook door en ik wil mij ook wel weer een keer normaal voelen. Zonder pijn in mijn rug en zonder buikpijn. Elke keer dat bloed is ook niet echt motiverend. Ik hoop dat je vrijdag bij de gynaecoloog schoon bent en snel weer verder kan. 
@Mrlsx jeetje dat is vervelend om weer aan de pil te moeten. Wel fijn dat het je hormoon huishouding heeft gereset. 

Ik ben ongeveer 7 weken zwanger geweest toen ik 17 januari een miskraam heb gehad. Bij mij heeft het bloeden ook langer dan 2 weken geduurd.

Terug
Bovenaan