Bloedverlies na miskraam :(

<p>Hej!</p><p>Helaas hebben wij op 2 december een miskraam gehad (2 dagen bloedverlies).</p><p>Op 15 december een controle echo gehad waaruit bleek dat de baarmoeder schoon was. MAAR 16 december onder de douche heel veel bloed verloren. </p><p>Op 17 december bloed mogen prikken en daaruit kwam dat mijn HCG 0 was.</p><p>Vandaag, 27 december opnieuw bloedverlies. Ik werd wakker en er zaten 3 duppels in mijn slipje. Bij het afvegen 2e keer toilet nog wat bruin en nu zojuist weer helderrood.</p><p> </p><p>Zoals jullie begrijpen durf ik haast niet meer naar het toilet. Bang om steeds maar weer bloed te zien. </p><p>MAAR wat ik niet snap is waar het bloed vandaag nu weer vandaan komt. De baarmoeder is schoon, mijn HCG staat op 0.</p><p>Wel belangrijk nog dat ik 21 december een positieve ovulatietest had. Kan het hier iets mee te maken hebben??</p><p>Wat een verdriet en ellende toch he..</p>

Kan heel goed dat je cyclus van slag is na de miskraam. En je daardoor ook tussentijds bloedverlies hebt. Geef het even de tijd. Ik heb na een curettage ook een tijd tussen tijds bloedverlies gehad, tussen mijn ovulatie en daadwerkelijke menstruatie. Nooit heel veel, maar wel altijd rood, totdat mijn menstruatie doorbrak. Vaak lost het vanzelf op, als je lichaam wat meer tot rust komt. Succes met geduld opbrengen en hopelijk heb je snel weer een normale cyclus terug... 

Terug
Bovenaan