bloedverlies na orgasme.

ik ben momenteel ruim 11 en half week zwanger. Vorige week had ik wat bruine afscheiding, volgens vk had dat met mijn buikgriep te maken. Donderdag echo (afspraak stond al gepland) gehad en alles was goed. Gisteravond had ik opeens behoorlijk wat bloedverlies na een orgasme. We hebben geen gemeenschap gehad, alleen door stimulans een orgasme. Vrij wel meteen daarna voelde ik iets knappen en liep er bloed langs mijn been. Ik schrok mij rot, kwam behoorlijk wat bloed uit. Na de wc geweest en daarna maar in bed gekropen. Uur later moest ik weer plassen en het bloedverlies was toen nog maar minimaal. Vanmorgen was er alleen nog bruine afscheiding. Ik kan hier niet zoveel over vinden op internet, en om nou meteen een vk te bellen in het weekend en de drempel om uit te leggen over te gaan vind ik wat snel. Zijn er vrouwen die zwanger zijn/ waren die dit kennen?

Hallo,

ik heb het zelfde alleen dan zonder orgasme. Bloedverlies afgelopen woensdag na de inwendige echo en gisteren opeens weer. Precies even veel zeg maar. En dan gelijk er na was het weg. Maakt me echt bang... Hoe veel wAs het bij jou ongeveer ?

Hallo,

Ik ben bijna 7 weken zwanger. Heb volgende week een vroege echo omdat ik in het begin van de zwangerschap veel bloed heb verloren.

Ik ben zelf bekend met endometriose en daardoor extra pijn en ongemakken tijdens de zwangerschap. Ik heb afgelopen vrijdag de  v.k. gebeld omdat ik een pijn/paniek aanval had na een orgasme.. doordat men baarmoeder helemaal verkrampte verging ik van de pijn en daarbij doorweekt van t zweet... ik was mn bed weer ingekropen om weer tot rust te komen en na enige tijd ben ik gaan plassen en had ook bloed op mijn toilet papier.. na een paar keer vegen was het weer weg. De v.k. zei dat het verder geen kwaad kon omdat mijn pijn weer verdwenen was en het bloeden niet erger was geworden, als dat wel zou gebeuren moest ik weer bellen. Ze gaf als reden voor de bloeding dat het wellicht bij de baarmoedermond vandaan kwam aangezien die erg doorbloed zijn en bij beweging of iets anders een adertje kan knappen. Ik hoop je hiermee een beetje gerust kan stellen en wanneer het wel erger wordt moet je gewoon contact opnemen met de v.k. :)

Terug
Bovenaan