Bloedverlies na positieve test voor nod

Wie heeft hier ervaring mee?
Ik had vanaf 10 dpo een licht positieve test. Gisteren op 12 dpo wat bruin/rood bloedverlies. Vanaf gisterenavond ge bloedverlies meer gehad. Dit zijn de testen van vanmorgen, niet goed te zien op de foto maar allebei een heel licht streepje.
Ik neem aan dat ik ongesteld ga worden. Wanneer zouden de testen dan negatief zijn?

Het zijn wel hele lichte strepen.. ik zou je NOD even afwachte en opnieuw testen.. kijken of de streep nog dikker wordt mits je niet ongesteld wordt.. en soms kun je even wat bloedverlies hebben tenminste zolang het geen helderrood bloed is.. ook zelfs de eerste weken na evt bevruchting

Een korte bloeding, ook helderrood, hoeft niet negatief te zijn hoor. Het kan allerlei oorzaken hebben.

Maar het is inderdaad even afwachten om te zien wat je testen gaan doen. Je weet nog niet zoveel vrees ik.

Als je testen blijven oplopen zou ik er vertrouwen in hebben ? Lopen ze af, dan is er idd misschien iets misgegaan bij de innesteling of net daarna.

Duimen! ?

CoVo, bedankt voor je reactie.
Ik denk dat het mijn menstruatie is, maar ik doe over een paar dagen nog even een testje om daadwerkelijk een negatieve test te zien, anders blijft het toch in mijn hoofd zitten.

Terug
Bovenaan