bloedverlies na pregnyl????

hallo meiden zoals jullie misschien nog wel weten hebben ze vorige week een pregnyl spuit bij mij gezet!! toen heb ik wat buikpijn gehad maar voor de rest nergens geen last gehad,maar nu heb ik vanaf gister avond menstruatiepijn en heeeeeeeeel licht bloedverlies, het is roze als ik afveeg als ik naar het toilet ben geweest??ik heb nu echt zoiets van het is weer mislukt deze maand want ik zal nou wel weer ong worden, maar ik weet natuurlijk niet of dat dit normaal is na pregnyl?? wie kan mij daar antwoord opgeven??  ik moet maandag weer bloed prikken om te kijken of dat ik een goede eisprong heb gehad, en als het goed is zou ik pas volgende week ong moeten worden?? of niet meer!!!!!
ik weet het nu effe niet meer, ik wordt hier zo onzeker van iedere maand weer dat rare van mij!!!
ik heb nu echt zoiets van ja hallo wat is hier nou aan de hand!!!!
ik hoop dat iemand mij een beetje kan helpen, maandag belt de gyn op om de uitslag te geven van het bloedprikken en dan zeg ik het ook nog wel een keer tegen haar!!
maar nu zou ik eigenlijk ook heel graag iets van jullie horen!!
nou meiden in ieder geval een heel fijn weekend en tot snel ,
gr wendy

Meid, ik wil je niet al te veel hoop geven ofzo, maar het klinkt als een innesteling! Hoeveel dagen zit je na je eisprong? Een innesteling vind 5 tot 10 dagen na je eisprong plaats  en kan gepaard gaan met licht bloedverlies!! Spannend hoor!

hey meissie wat ben ik blij dat je reageer!!
inderdaad ja daar had ik nog niet eens aangedacht!!
ik zit nu denk ik op dag 6 ,vrijdag gezet en ik denk dat ik zaterdagavond mijn eisprong heb gehad!! toen kreeg ik wel zoveel steken en rare buikpijn!! en daarna niks meer?
ik vind dit nu zo erg!!! je weet helemaal niks!!!
nog een paar dagen en dan weet ik of dat ik inderdaad deze maand een goede eisprong heb gehad!! en dan hoop ik zaterdag een heel mooi kado te krijgen, ik ben zaterdag jarig en mooier kan het niet zijn!! jij moet hebt ook volgend weekend je nod toch??
hoe voel jij je nou?? ik hoop dat je niet meer zo veel last ervan hebt als van de week??
nou meid hopelijk weer tot snel,
dikke kus,

hoi hoi,
ja eindelijk goed nieuws!!!!! ik heb een GOEDE eisprong gehad!!! ik ben zo blij dat het nu dan een keertje goed gelukt is!!!
nu nog afwachten natuurlijk of we van de week nog heel mooi nieuws krijgen!!
er zijn natuurlijk meiden genoeg die al maanden/ jaren pregnyl spuiten en nog steeds niet zwanger zijn ( jammer genoeg),
dus het wil allemaal nog niks zeggen,
ik ben van de ene kant nu ook wel heel bang hoor, want ik zal toch wel weer ong worden denk ik nu!! maar van de andere kant denk ik nee het kan natuurlijk ook eens goed zijn bij ons!! een beetje dubbel gevoel,
nog een paar dagen en dan weten we weer meer, ik hoop dat ik een mooi  krijg voor mijn verjaardag, ( ik ben zaterdag jarig) een mooier kado kan mijn man me niet geven!!haha.
nou meiden ik hou jullie op de hoogte,
oja en wat betreft het hele lichte bloedverlies van dit weekend, daar moest ik me niet druk over maken want dat kwam waarschijnlijk van de baarmoederwand af?? want die is nu week aan het worden en dan kan je wat bloedverlies hebben schijnbaar!!
nou laten we het hopen dat het daar vanaf kwam en niet van een komende ongie,
nou meiden duimen jullie voor mij dan duim ik ook voor jullie natuurlijk,
tot snel,
xxx wendy

Terug
Bovenaan