Bloedverlies na terugplaatsing

Mijn eerste berichtje hier… Wij hebben al 7 jaar een kinderwens. Met in eerste instantie mededeling onverklaar verminderd vruchtbaar.Na IUI, IVF en ICSI in NL zijn wij dit jaar overgestapt naar Cuypers en Cuypers in Duitsland, voor onze laatste vergoede poging ICSI. <br />Vorig jaar hadden we met ICSI onze eerste terug plaatsing, helaas eindigde dit in een vroege miskraam. Ik had al vroeg bloedverlies voor ik mocht testen. Blij verrast toen ik hoorde dat toch zwanger was. Heel even mocht ik mezelf eindelijk zwanger noemen. Maar helaas liep mijn HCG niet goed op, en al snel weer af. <br />Nu bijna een jaar later heb ik 8 dagen geleden een terugplaatsing gehad van 2 blastocystes (5 dagen oud). Helaas kreeg ik 5 dagen na de terugplaatsing weer bloedverlies en is deze nog niet gestopt. (Nu dag 8 na de terugplaatsing) vanmorgen een test gedaan. In eerste instantie niets op te zien. Maar na het indrogen is er een heel licht streepje te zien.<br />Deze wachtweken zijn echt killing. Zijn er nog meer mensen in de wachtweek? Of mensen met ervaring met bloedverlies waarbij ze toch positief resultaat hebben behaald? ♡<br /><br />

Terug
Bovenaan