Bloedverlies na toiletgang

Zo wat ben ik gisteravond geschrokken zeg. Ik moest naar de wc om te drukken en dat gaat een klein beetje moeizaam.
Uiteindelijk gelukt en bij het afvegen van mijn vagina roodbloedverlies. Zo zeg dat is even schrikken. (heb al een miskraam gehad, dus ben wel erg bang)
Maar daarna geen bloedverlies meer. Denk zelf dat het komt, doordat ik te hard geperst heb en er een bloedvaatje gesprongen is.
Vanmorgen weer naar de wc (en niet geperst) en geen bloedverlies meer.

Hoop dat het zo blijft. Ben nog steeds misselijk, dus dat zou een goed teken moeten zijn.

Hebben andere meiden dit ook gehad?

x yvonne
 
hai hai

met mijn vorige zwangerschap had ik dat ook.
gelijk heel da aaf oop internet gezeten wat het kon zijn.
maar was bij mij ook 1 malig.
later bleek ik ook een scheurtje te hebben gehad bij de anus.
meid als het 1 keer was, dan moet je je eigen geen zorgen maken en lekker genieten.

grtjs
 
hoi,
dat heb ik deze zwangerschap ook gehad tot wel 11 weken omdat de baarmoeder zo gevoelig is kan er door te hard drukken een bloedvaatje knappen.
ben nu 31 weken zwanger dus alles is goed gekomen.
gr cinderella
 
Heb het ook gehad en ik was ook erg geschrokken. Het schijnt inderdaad vaker voor te komen. Alles is beter doorbloed nu je zwanger bent, dus de kans dat er een adertje springt is groter.
 
Meis wat spannend voor je!!! Gelukkig was het eenmalig en ik denk dat het idd een bloedvaatje was. Wanneer heb je de eerste echo? Zelf heb ik bij de zwangerschap van mijn dochter ook regelmatig bloed verloren. Ook deze zwangerschap heb ik de eerste 2 weken wat bloed verloren. Ik las dat bijna 20% van de zwangeren hier last van heeft. Succes meid!!

Liefs ciomama
 
Hoi ik heb 1 augustus (maandag over 1 week ) mijn eerste echo. Dus ben benieuwd of alles goed is.
Het voelt allemaal nog goed.
Heb alleen nu veel last van afscheiding. Dit lijkt we nu wat erger te worden. Dus dat houdt ik even in de gaten.
Hoop dat ik ik mij snel weer wat zekerder ga voelen

x yvonne
 
Terug
Bovenaan