bloedverlies na vrijen

hoii allemaal
ik ben deze maand een dag licht ongesteld geweest en ben bijna elke dag misselijk. ik heb wel een test gedaan maar was negatiev. ik ga maandag naar de dokter maar heb vannacht met mijn vriend gevreeen en ben daarna gaan bloeden. als ik wel zwanger was kan dit dan erg zijn. ik heb geen buikkrampen maar voel me wel misselijk.

mvg sabrina
 
hoi sabrina

bloedverlies na het vrijen is heel normaal, het heet een contactbloeding en het ontstaat doordat de baarmoedermond zo sterk doorbloed is en hard. als daar dan wat tegenaanstoot heb je kans dat er bloedvaatjes kapotgaan. niks ergs, maar eerder een teken dat je misschien wel ECHT... dus volgende week nog maar een test! (als je m te vroeg doet zie je er nog niks op)

succes

lies
 
hoii
bedankt voor je reactie.
ik ga maandag sonieso naar de huisarts. als ik zwanger ben ben ik door de pil zwanger omdat ik aan de diarree ben. ik ben nog maar 18 dus ben best wel bang ik zal volgende week nog wel een test doen bedankt.
groetjes sabrina
 
hoii

ik heb nu ook bruinvloeierig bloed
ik wordt nu wel een beetje bang
alvast bedankt.

groetjes sabrina.

ps heb nu al 10 maand met de zelfde jongen en hij woont bij mijn in huis. dus mag wel en slik wel gewoon de pil.
 
als je En de PIL slikt.
En je bloed een beetje.
En je hebt een NEGATIVE test...wat doe je hier dan?
gewoon lekker verder neuken.

ps: wie laat zich nou.......zonder CONDOOM?!
in jouw geval dan he?
 
Terug
Bovenaan