bloedverlies na vrijen

Hoi allemaal

Gisteren hebben mijn man en ik gevreeen. Ik ben nu bijna 7 weken zwanger.
Ik ging daarna naar het toilet en had wat bloedverlies. Er zat ook een klein propje bij en voor de rest lichtrood bloed en niet heel veel. Geen krampen enzo.
We maakten ons daarna vreselijk ongerust en mjin man is gelijk dingen gaan uitprinten van internet.
Ik zit er nu best wel over in en weet niet zo goed wat te doen. Morgen komt er iemand langs van moeders voor moeders. Die gaat ook bekijken hoeveel hcg je in je urine hebt.
Zou je het dan al kunnen zien of je nog zwanger bent ja of nee?

Groetjes berber

hoi Berber,

helaas heb ik niet echt een antwoord voor je. Ik weet wel dat ze op heel veel zwangerschapssites schrijven dat je baarmoedermond extra doorbloed raakt tijdens je zwangerschap en dat  er daardoor tijdens sex wel ns een adertje kan knappen dat voor een beetje bloedverlies zorgt. Dus misschien valt het allemaal nog wel mee, of je kunt ook innestelingsbloed hebben, dat is ook ongeveer rond deze tijd.

heel veel sterkte!
mama_ilse

Hoi,

als je het niet vertrouwd kun je altijd even de ha bellen.
Ik heb zondag een bloedinkje gekregen en toen ik gisterochtend ging plassen
zag alles rood. Was erg ongerust, ha gebeld en mocht 's middags langskomen.
Hij heeft een inwendig onderzoek gedaan en denkt dat het bij mij aan de baarmoedermond ligt. Ik heb blijkbaar een omgekruld randje en dat zag heel rood.
Voor de zekerheid krijg ik donderdag al mijn echo. (is een week eerder)

Ik hoop dat het bij jou ook zoiets is en dat je nog lekker kunt genieten van je zwangerschap!!

Groetjes Sabrina.

Hallo Berber,
Ik heb hetzelfde gehad toen ik zwanger was van mijn eerste.ik was toen ook ongeveer 7 weken zwanger.
Je bloedvaten zijn nu dunner en kan er makkelijk een bloedvaatje knappen.
Ik heb het daarna ook niet weer gehad,maar je schrikt wel he?!
Onze zoon is gewoon gezond geboren dus zou me  er niet te druk over maken.
Ik hoop dat ik je en beetje gerust heb kunnen stellen.
Gefeliciteerd met je zwangerschap overigens!
Groetjes Tanja (39+2 zwanger van de tweede)

Hi bprins,

Ik heb het zelfde gehad, en nu zo nu en dan heb ik het nog steeds.
Een heel klein beetje bloed als ik na de seks naar de wc ga en het afveeg.

Heb de vk gebeld, en die zei dat er niets aan de hand was. Dit hoorde ze erg vaak, en de baarmoedermond is gewoon wat gevoeliger.

Maar als je het echt niet vertrouwd, kun je altijd ff langs de huisarts of vk.
Dat steld jezelf ook wat meer gerust.

Liefss...

Hoi,
Ik ben ook in mijn 7e week, en heb ook al drie dagen licht bloedverlies.
Heb geen idee waarvan..
De Vk zei; gewoon afwachten, en zolang het niet erger word, en je geen kramp etc hebt zal het wel loslopen..
Maar ik ben er erg nerveus onder..
Hoop zo dat het goed gaat!!!!
Ga volgende week ook echt wel bellen om de echo eerder te krijgen!
Nu heb ik gewoon geen zekerheid! Blijf wel lekker thuis, vonden ze op het werk geen probleem.
Hopelijk gaat bij jou ook alles goed.
Groet R

hoi allemaal,

Heb vanmorgen op mijn werk de verloskundige gebeld en het voorgelegd. volgens haar was het de baarmoederwand en kwam dat wel vaker voor.
Wel wat rustig aan doen de komende tijd. Mijn man heeft al gezworen dat ie me de komende 8 maanden niet meer aanraakt. hhaha. Die was ook helemaal ongerust natuurlijk.
Wel ben ik iets gerustfesteld door de verloskundige maar nog steeds vind ik het spannend hoor.
Heb vandaag verder geen bloedverlies gehad, af en toe wat lichte krampen in mijn buik. Hebben jullie dat oook gehad rond de 7 weken?
De verloskundige zei: als het een miskraam zou zijn geweest dan zou je er wel meer last van gehad hebben.
maar ik maakte me vooral zorgen om het kleine propje bloed, maar dat was volgens haar ook normaal. Dus moeten we daar maar op vertrouwen en dat vind ik soms best moeilijk, hihi.
Morgen komt er iemand langs voor moeders voor moeders, ben benieuwd.

Bedankt voor alle lieve reacties..

Liefs berber

Ik ben nu 20 weken zwanger en heb het nu 2x gehad. De eerste keer (13 weken) raakte ik volkomen in paniek want het was knalrood en best wel veel. Verloskundige zei ook dat het door het vrijen kwam. Met 19 weken heb ik het weer gehad direct na het vrijen. Minder in paniek omdat ik de kleine bleef voelen en na 4 dagen is het helemaal over. Het ging over van knalrood naar bruin met vlokjes en daarna steeds lichter bruin tot niets meer.

Vreselijk om dat mee te maken maar gelukkig is het niets ernstig en de kleine is nog lekker aan het rondtrappelen.

Dus maak je niet teveel zorgen. Als het 'direct' na het vrijen is komt het daardoor.

x
Dompy

Terug
Bovenaan