Bloedverlies rugpijn

<p>Hallo</p><p>ik weet sinds woensdag dat ik zwanger ven van de 1e, allemaal heel spannend.</p><p>nu heb ik sinds donderdag licht bloedverlies, rugpijn(heb zelf ook rugklachten dus dit verergerd) en soms kramp in de onderbuik.</p><p>maar er is niks kwa stolsels uit gekomen alleen bloed en soms bruin. Maar ik kan heel de dag 1 tampon in houden het is niet veel.</p><p>ik ben denk ik nu rond de 4/5 weken cb gaf aan 2/3 weken. En ik las op interner dat je dan rond de 4/5 weken ben.</p><p>moet ik me nu zorgen maken?</p><p> </p>

Hoi hoi,
Zou sowieso even verloskundige bellen en je verhaal doen kan zijn dat je met 6 weken voor een vroege echo mag komen. Bloedverlies hoeft niet altijd iets slechts te betekenen, soms natuurlijk ook wel daarom gewoon even bellen zei Kan je verder helpen. En een tampon kun je nu beter niet gebruiken ivm infecties beter inlegkruisjes of maandverband.
Groetjes 

Tampons zijn niet goed als je zwanger bent. Infectie gevaar. Bloed verlies kan 2 kanten op gaan. Heb ervaring met beide. Ik zou inderdaad contact opnemen met je verloskundig. :)

Precies dat heb ik ook gehad. 
De dag na mijn positieve test licht een heelklein beetje bloed verlies eerst helder rood daarna bruin 2 dagen ongeveer. En had ook menstruatie achtige buikpijn. 
Maakte mij vreselijk zorgen. Ook de verloskundige gebeld en die zei dat het ook innestelingsbloed kon zijn.
Vandaag 1e echo met 8 weken gehad en alles zag er perfect uit kloppend hartje en groeiend baby'tje! 
Bel je verloskundige gewoon even of je eerder een echo kunt krijgen. 
Liefs. 

Hoi Hoi,
Met bloedverlies (ook al is het weinig) altijd de verloskundige bellen. Ik heb het ook gehad die weken, maar het hoeft niet iets slechts te zijn. Je baarmoeder gaat zich oprekken en van het innestelen kan je wat krampen hebben en licht bloedverlies. Maar ik heb ook met 6 weken voor de zekerheid een echo gehad. Tampons zou ik nu niet doen ivm infecties etc. Succes ?

Terug
Bovenaan