Bloedverlies + steken

<p>Hallo allemaal, ik ben inmiddels 6 weken en 3 dagen zwanger. Kreeg vanmiddag ineens een uur lang steken in mijn buik, waarna ik na het toilet ging en daar zag dat ik helderrood bloed had verloren. heb gelijk de verloskundige gebeld en kan vanavond nog terecht, maar ze gaf al aan dat ik wss een MK had gehad..</p><p>Ik heb in juli ook een MK gehad bij 6 weken 4 dagen. Ik ben er helemaal kapot van, mijn wereld stort nu even in. Ik hoop dat er vanavond nog goed nieuws is en dat het onschuldig bloedverlies is, maar ik ga hier niet meer van uit.. Hoe ga ik het in godsnaam uithouden tot vanavond?</p><p>Is er iemand die dit herkent en waar het geen slecht nieuws was?..</p>

Helaas geen goed nieuws hier. Net terug van de verloskundige, zij heeft een uitwendige echo gemaakt. Ze ziet hierop een klein streepje wat een vrucht kan zijn, maar die is lang geen 6+3 oud. 
Dat in combinatie met de steken die ik voelde en het bloedverlies, gaan we ervan uit dat de vrucht is gestopt met groeien en ik wederom een MK heb. 
Ik moet vrijdag terug komen voor nog een echo, dan is er iemand die ook inwendig echo kan doen. 
Verder ga ik zelf via de huisarts regelen dat er testen gedaan worden, zodat dit hopelijk niet weer gebeurd. 2x kapot gaan is wel genoeg.

Ik heb 2x een miskraam gehad bij 5 en bij bijna 12 weken.

Onderzoek komt vaak niks uit en kost enkele maanden. Je kunt dan ook niet zwanger worden. In de meeste gevallen is het domme pech. Ik zei als ik er 3 heb gehad dan ga ik onderzoek doen. Nu 2 kindjes rijker en geen miskraam meer gehad.

Sterkte!

Terug
Bovenaan