bloedverlies tijdens eisprong???

Hoi allemaal,

Ik heb sinds mijn miskraam (dec. 2006) elke maand rond de dag van mijn eisprong (meestal 1/2 dagen voor de eisprong tot 2 dagen na de eisprong) bloedverlies. Dat duurt dan een dag of 4 en heb dan best veel bloedverlies.

Is dit normaal? Ik heb het voor de miskraam  nooit gehad.

Ik heb een cyclus van 34 dagen, en mijn gewone menstruatie duurt meestal een dag of 8.

Handig zwanger worden dus, als je elke maand bloedverlies hebt tijdens de eisprong ??!!

Wie heeft dit ook of heeft dit gehad? Stopt dit ook weer vanzelf?
Of moet ik toch maar naar de HA gaan?

groetjes Jos78

Hoi Jos,
Zelf heb ik dat maar 1 keertje gehad. Vond het toen wel vreemd maar heb wel gehoord dat het kan gebeuren dus volgens mij kan het geen kwaad. Als je er niet gerust op bent kan je natuurlijk altijd even de ha bellen om te vragen hoe dat zit!
Groetjes Tara

Ik heb wel iets kunnen vinden. Heb er iets van gekopieerd:

- Bloeding bij een eisprong
Twee weken voor het begin van een menstruatie vindt de eisprong plaats. De holte waarin de eicel ligt (follikel) barst dan open en er komt een eicel vrij. Een enkele keer knapt hierbij een bloedvaatje, dat door blijft bloeden.

Hoi Tara,

Ja, het is inderdaad jammer als er verder niemand ervaring mee heeft.
Ik heb vanmorgen de HA gebeld en die zei hetzelfde als wat jij van internet had gehaald. Het is verder onschuldig volgens hem.

Het vervelende is alleen dat ik het nu dus al 3 maanden heb gehad, en het begint dus 1 á 2 dagen vóór mijn eisprong tot en met een dag of 2 na mijn eisprong.
Dat betekent dus dat ik op al mijn vruchtbare dagen bloed verlies (en sommige dagen best veel). Ik zie het echt niet zitten (en mijn man trouwens ook niet) om te vrijen als ik bloedverlies heb.

Maar zo kan ik toch nooit zwanger worden? Daarom snap ik niet zo goed waarom de HA zegt dat het geen kwaad kan.

groetjes Jos78

He Jos!

Ik was gister en vandaag niet op het forum!!!
Maar ik heb het ook 1 keer gehad, paar dagen tijdens eisprong! Heel eng...en je kan niet klussen!!!!! HA zei ook dat het een ovulatiebloeding was maar ik vond het echt te veel! Ik mocht van hem het laten nakijken en langs komen als me dit gerust stelde.

Heb ik toen nog niet gedaan omdat het de eerste keer was en ik het ook niet wist...na een paar dagen hield het op maar onze kans was verkeken hierdoor! Niet leuk.

Na die maand is het weggebleven.   Kan je niet vragen of hij/zij het na kan kijken? De mijne bood het zelf aan dus het kan wel neem ik aan!

Laat je nog ff weten?
xxxxx maan

PS Ohja en ik heb me rotgezocht op internet en ik heb maar 1 pagina gevonden met een heel onduidelijke beschrijving....heel raar...xxx

Dat is een eisprong bloeding geweest. Heb ik ook een keer gehad.En heb het bij de fertiliteitsverpleegkundige gevraagt. Die heeft het toen helemaal uitgelegt. Dus je hoeft je nergens zorgen over te maken!

Liefs Bontrie

Terug
Bovenaan