bloedverlies tijdens sex teken van onvruchtbaar?

lieve meiden....

hier even een belangrijke vraag...had ergens gelezen dat als je bloed verlies hebt na het vrijen dat dat wel eens een teken kan zijn dat je onvruchtbaar bent.

nu heb ik dat best vaak gehad en had het laatst ook weer...

was de pil vergeten zo twee keer, ben nu ongesteld niet zwanger!

het is wel gewenst hoor een kindje zker wel...

wie heeft hier een advies of raad of iets op?
liefs nath

Beste Nath,
Ik heb dat verhaal nog nooit gehoord, ik denk eerlijk gezegd dat het compleet uit zijn verband is gerukt. Als je je hier echt druk om maakt bel dan met de ha of een verloskundige, die kunnen je waarschijnlijk wel gerust stellen. Ik denk zelf dat het een wondje is van het "klussen"
Dat je niet zwanger bent na 2 keer een pil vergeten is niet zo heel gek. Het kan, maar de meesten hier zijn toch wel enkele maanden zonder pil bezig voordat ze zwanger worden. (6 maanden tot een jaar moet je er toch wel voor uittrekken) en dan zijn er nog vrouwen bij wie het zelfs nog langer duurt.
succes,
                sterretje

Hai,

Heb dit zelf ook een poosje gehad en bij wat navragen bij vriendinnen hoorde ik toch wel dat dit niet normaal zou zijn... Heb een soa-test gedaan en wat bleek... chlamydia...
Vreselijk  vond ik dit, dacht altijd dat dit bij meiden gebeurde die er flink op los leefden...ben zelf het tegenovergestelde..na wat uitpluizen bleek de ex vriendin van mijn vriend (waar hij 7 jaar een relatie mee had...) vreemd te zijn gegaan... Zo zie je maar weer   dat het heel verstandig is om je eerst te testen voordat je onveilige sex hebt  in een nieuwe relatie..

Hoop natuurlijk dat dit niet bij jou het geval is, maar is het misschien iets om je hier op te laten testen?? Zeker als je graag kindjes wilt, want bij lang dragen van chlamydia kan je onvruchtbaar worden.... (gelukkig kan het bij mij nooit langer zijn geweest dan 3 maanden....)

Succes...

Kan natuurlijk ook zijn dat t bij jou van binnen wat gevoeliger is, en dat je tijdens t vrijen 'iets' kapotmaakt, dat je wondje krijgt ofzo.
Ik zou t gewoon even navragen bij huisarts. Kan me niet voorstellen dat als je bloedt dat je dan maar gewoon onvruchtbaar bent. Succes!

bij chlamydia hoef je geen klachten te hebben. Als de bacterie zo hoog komt dat de eileiders ontsteken, volgens mij heb je dan ook koorts, dan kun je onvruchtbaar worden door het littekenweefsel dat ontstaat.
Het bloeden na vrijen hoeft niks met chlamydia te maken hebben gehad, dus. Toevallig zat er ook een chlamydia. Goed dat je getest hebt, joh! Chlamydia komt zo veel voor! Elke keer onveilige sex is een risico voor alle soa. Behalve als je allebei getest bent en daarna met anderen geen sex hebt. Tja, helaas kun je van dat laatste niet altijd op aan.

Terug
Bovenaan