Bloedverlies tijdens week 4 zwangerschap

Goeiemorgen allemaal,
Graag wil ik dit posten omdat ikzelf niet veel informatie vond toen ik vol met vragen zat.

Ik was 4 weken zwanger en dolblij dat het eindelijk gelukt was.
De dokter bevestigde het na een bloed onderzoek, ik was zwanger!

Na enkele dagen begon ik plots bloed te verliezen s’avonds.. dat was even schrikken. Ik kreeg enorme menstruatiekrampen erbij en de pijn in mijn onderrug was niet te houden. De dag erna bleef ik bloeden & als ik opstond was er net iets weg.. het gevoel van zwanger zijn was weg. Dit is misschien raar om te zeggen, maar ik was niet meer ochtendmisselijk, ik had geen gevoelige borsten meer en al zeker geen warm gevoel meer in mijn buik.
De dokter besloot om opnieuw bloed te trekken om te zien of de zwangerschapshormonen gestegen waren in mijn bloed of niet. Dit ging veel uitwijzen.
Die hele dag heb ik redelijk wat donkerrood bloed verloren met stolsels in.
En jammer genoeg.. ik kreeg die avond de boodschap van de dokter dat ik een miskraam gehad heb. Mijn HcG was van 93 naar 15 gezakt dus het was duidelijk.
Wat was dit pijnlijk! In je hoofd kijk je zo uit naar de toekomst met een kindje erbij en dan bam een slag in je gezicht.
Nu ja, ik kan er niet veel aan veranderen nu.. enkel positief naar de toekomst kijken en hopen dat ik snel weer zwanger wordt en dat het dan wel lukt.
 
Terug
Bovenaan