Bloedverlies tijdens zwangerschap

Hoihoi, ik ben zo'n 6 weken zwanger van ons 2e kindje en kreeg een vrij heftige bloeding, naar de gynaecoloog geweest bleek het kindje/vruchtje nog helemaal in orde te zijn. Kloppend hartje en alles. Ik ken dit helemaal niet van mijn vorige zwangerschap. Zijn hier mama's die hier ervaring mee hebben en tips hebben?

Lieve groetjes?
 
Hoihoi, op dit moment maak ik hetzelfde als jij mee. Ben nu tenminste dat denk de verloskundige 6-7 weken. Ikzelf had volgens mij berekening 8 weken. Nu sinds maandag bloedverlies, dit begon met heel weinig en is nu toch flink met buik en rug pijn. Woensdag wel een echo gehad waar alles er goed uit zag het hartje klopte. Maar het bloeden stopt maar niet, nu willen ze niet eerder dan woensdag een nieuwe echo maken. Maar ik ben bang dat het fout gaat. Augustus vorig jaar een miskraam gehad met 6 weken en dat begon ook met bloedingen buik en rugpijn, maar toen was er al niks meer te zien op de echo.
 
Pfoe, wat heftig! Ik hoop dat het goed voor je gaat, duim voor je? Ik had daarna vrij weinig bloedverlies tot geen maar ben wel 'zieker' dan eerst (zware hoofdpijn, misselijk met nu ook overgeven, overdreven moe). Dus de zenuwen gieren wel door mn lichaam of het inderdaad wel goed komt...

Liefs!
 
Terug
Bovenaan