Bloedverlies tijdens zwangerschap

A

Anoniem

Guest
Hallo,

Ik ben nu 6,3 wk zwanger en heb gisteren in de ochtend  wat helderrood bloedverlies gehad. Maar daarna niets meer. Uiteraard al veel gezocht op het net wat het kan zijn en  hoe het kan komen of verlopen, maar toch.
Ik heb voor deze zwangerschap ook een miskraam met de 7 wk gehad en ben nu best bang dat het weer mis gaat.

Iemand ervaring met bloedverlies tijdens zwangerschap?

Lente88

Hoi,

bij mijn vorige zwangerschap heb ik in mijn 8e week enorme last gehad van bloedverlies. En in tegenstelling tot jou, heb ik een paar dagen behoorlijk gebloed en leek het eigenlijk op een normale menstruatie.
Heb de verloskundige gebeld en toen meteen naar het ziekenhuis gegaan en daar bleek het helaas te laat.MAAR.......mijn zus heeft bijna tijdens haar gehele zwangerschap gebloed, en hoorde van mijn verloskundige dat een beetje bloedverlies altijd kan....
Dus meis niet meteen van het ergste uitgaan. Anders even je verloskundige bellen en die kan altijd goed advies geven en eventueel een verwijzing naar het ziekenhuis.
Ik duim voor je dat alles goed gaat (maar denk dat het wel oke zit).

groeten Jennifer

hoi, ik snap je ongerustheid, het kan 2 kanten op, in mijn zwangerschap (2005) had ik ook bloedverlies ong. 4 dg. achteraf was dit de ongesteld die door bleef gaan, gewoon bellen en een echo vragen om te kijke wat het is, succes en ik hoop dat het allemaal goed is!

Hoi,

Ik zit in hetzelfde schuitje: bijna 6 weken zwanger (denk ik, kan ook langer zijn) en af en toe 's ochtends wat bloedverlies. Misschien wat onsmakelijk, maar bij mij gebeurt het meestal na een 'grote boodschap'. Schijnt dat dat dan tegen je baarmoedermond drukt en dat er dan iets kan beschadigen ofzo. Helaas zit er voor ons niet veel anders op dan afwachten...

Succes!

Hoi Newmommy;

Als je na een grote boodschap wat bloed verliest dat kan het misschien ook een aambei zijn die bloed. Dat heb ik gehad. Een aambei hoeft namelijk niet altijd pijn te doen maar je schrikt wel als je al dat bloed ziet.

Gr. Joyce

Hoihoi,

Ik heb met mijn eerste zwangerschap ook gevloeid. Dit was  rond de 9e week. Gelukkig bleek er niks aan de hand, onze oudste zoon is nu 11.
Voor deze zwangerschap heb ik een miskraam gehad. Ik dacht een gewone menstruatie te hebben, maar achteraf bleek dit toch een teken dat het niet goed was.
Als je zekerheid wil zou ik toch de vk bellen, vooral met het weekend voor de deur. Als je vandaag belt kun je misschien deze week nog terecht.

Sterkte ermee,

Suus

Hoi Newmommy,

Ik vroeg me af hoe het met jou zwangerschap gaat
Ik heb namelijk precies hetzelfde!!!!
Bijna iedere ochtend (inderdaad na de grote boodschap) heb ik ook een beetje bloedverlies. Meestal later op de dag nog een heel klein beetje bruinig.
Maak me erg zorgen...Heb pas 17 juni mijn eerste echo dus het is afwachten.
Wat duurt wachten lang zeg!

Hoop dat je nog reageert!

XX

Terug
Bovenaan