Bloedverlies tijdens zwangerschap

Hallo allemaal,

ik ben nu ongeveer 7 weken zwanger
Zijn er hier vrouwen die tijdens de zwangerschap bloedverlies hebben terwijl het gewoon goed gaat met het kindje?

Ik heb afgelopen zaterdagavond meer bloed verloren. Het druppelde er gewoon uit. tot en met maandag was het nog wat bruing..
Nu zag de huisarts op de echo gister dat er naast een goed uitziend vruchtje met goede hartactiviteit er ook een ruimte was waar waarschijnlijk nog een vruchtje zit of heeft gezeten.
Misschien dat het bloedverlies van zaterdag kwam door het verloren gaan van dat ene vruchtje. De huisarts had dit weleens eerder meegemaakt en toch bleek op een later tijdstip dat tweede vruchtje ook hartactiviteit te hebben.
Maar nu had ik vandaag dus weer een beetje bloed. Wat donkerrood,bruinig.

Is het allemaal nog te volgen?

Ik vraag me nu dus af, zou dit laatste beetje bloedverlies kunnen betekenen dat er ook iets mis is met het "goede" vruchtje?
Ben benieuwd of er anderen zijn die bloedverlies hebben/hadden en me hier wat meer over kunnen vertellen.

Alvast bedankt,

M88

o ja en ik vraag me af of er anderen zijn die ook echt buikpijn hebben? Ik heb het gevoel dat ik buikpijn heb omdat mn buik opgezet is. baarmoeder meer ruimte in neemt en darmen hier ook op reageren.
Echt een opgeblazen gevvoel. Mn broeken zitten ook al echt te strak.

Hoi,

Ik heb tussen de 7 en 9 weken wat bruinig verlies gehad. Nooit helderrood bloed. Bij onze oudste heb ik het rond de 9 weken ook gehad, maar of daar echt rood bloed bij zat kan ik me niet meer herinneren. Ik heb nooit buikpijn daarbij gehad.
Ben nu 35w1d zwanger en alles gaat nog goed. Hopelijk heb je iets aan mijn ervaring. Gelukkig dat je gisteren een hartje zag op de echo. Vertrouw je het nog niet, gewoon weer met je ha bellen. Stress tijdens de zwangerschap is ook niet goed, dus moet hij je maar weer geruststellen.

Groetjes Corina

Hallo,
Ik heb ook rond de 8 weken klein beetje bloedverlies gehad. Mogelijk is het ook van een 2e vruchtzakje geweeest, want bij de echo van 8 weken was er een vochtbel te zien, mogelijk een leerg vruchtzakje. Daarna was het verdwenen en ook geen bloedverlies gehad.
Ik ben nu 21 weken zwangr.
Groetjes

Hi,

ik heb het zelfe meegemaakt, ben nu 8 weken zwanger en met 6 weken heb ik 1 dag bloedverlies gehad, op de echo waren 2 vruchtzakjes te zien maar helaas nog geen hartje.
Zeer waarschijnlijk zal ik 1 van de 2 verliezen en hopelijk de andere niet, volgende week dinsdag heb ik weer een echo om te kijken of er een hartslag is.

Groetjes fee

Hoi,

Ook ik maak hetzelfde mee. Afgelopen zondagnacht begonnen met een bloeding en het is nog steeds niet weg. Lijkt een beetje op menstruatie, maar dan minder bloedverlies. We dachten dat ik 11weken zwanger was, maar na een echo afgelopen maandag bleek er een vruchtje te zitten van ong 6 weken. As dinsdag een echo om te kijken of het gegroeid is. Ontzettend spannend dus. Heel veel succes! Groetjes Niene

Terug
Bovenaan