Bloedverlies&toch licht streepje:Zwanger ?!

Waar zal ik beginnen....
Wij zijn met 2de bezig. was gisteren dag 29 en ik had gisteren bloedverlies. Veels te vroeg want m'n cyclus is 33 dagen.Vanmorgen een donker propje. Ik verlies nog steeds bloed, zet niet goed door. Ik heb voor de zekerheid een test gedaan enne je ziet een heeeeeeeeel licht streepje. Zelfs m'n man gaf toe en die is heel eerlijk&hard in (heb bij de eerste veel testen doorheen gejast ;) )
Maandag doen wij een test dan ben ik 32 dgn.

Hebben jullie ervaringen? Hoe ging het bij jullie? Bij eerste had ik geen bloedverlies dus 0% ervaring mee. Ik ben zo zenuwachtig!
Liefs Mieka

PS: Mocht het raak zijn bestaat de kans dat het op dezelfde dag v m'n kleine meissie geboren wordt =)

hoi hoi!
spannend zeg! en het is nog lang geen maandag!
maar ik had bij de tweede ook bloedverlies, zal t ff vertellen.
3 maanden na de geboorte vd eerste (april 2010) werd ik weer ongesteld. We wilden meteen weer door voor de tweede maar je weet natuurllijk niet of je cyclus meteen weer goed is.De volgende menstruatie kwam zoals ik gewent was 5 dagen te laat. (dat was altijd zo) de maand daarop verloor ik bloed op de dag dat ik ongesteld had moeten worden. Maar het waren hele kleine beetjes en duurde maar 2 dagen, donderdag en vrijdag. Toen ik dinsdags nog niet echt ongesteld was hebben we getest, negatief. maar die maandag er op was er nog niks, dus toen nog een test gedaan en die was positief! Waarschijnlijk was het dus een innestelingsbloeding. Hierdoor dachten we wel (ook door de negatieve test) dat ik korter zwanger zou zijn dan we dachten, maar zelfs dit was niet het geval. Is het een beetje een duidelijk verhaal? haha
maargoed, iedereen is natuurlijk anders! ik hoop van harte dat je morgen een duidelijke streep hebt! en als je weer twijfelt zou ik zo'n dure test kopen waar "zwanger" op komt te staan. succes! en hou je ons op de hoogte?

Het duurt idd nog erg lang!
Ben er best wel veel mee bezig. Heb sinds gister middag geen bloed meer verloren. Wel rommelt het in m'n onderbuik. Ik voel mij raar&steekjes. Gisteravond kreeg ik last v m'n lies. Nu gelukkig weg.

Er zit niks anders op dan wachten.
Ik hou je op de hoogte!
Zou cool zijn als het raak is want dan wordt hij/zij in dezelfde maand als Feline geboren ;)

Oeh spannend. Ik heb hier geen ervaring mee gehad. Maar ik ben wel voor je aan het duimen dat het raak is. Dat zou wel lekker snel zijn! Ik hoop het voor jullie.

Liefs,

He meiden

Ik ben ZWANGER!
Test v vanmorgen loog niet, m'n lief haalt voor de zekerheid nog een test.

Maak mij wel zorgen over bloedverlies. Is nu helemaal over.
Ik ga dus naar April 2012 :)
Dan heb ik 2 april kindjes ;)

Liefs

GEFELICITEERD!!!!! Ik hoop voor je dat het bloedverlies een innestelingsbloeding was. En dat alles super is. Twee jaar terug waren we nu allebei steeds zo vreselijk misselijk. Twee aprilkindjes. Heerlijk! En als het mee zit verlof inclusief zomervakantie! Ik hoop voor je dat alles helemaal super blijft. Maar nu kun je alvast lekker genieten.

Liefs,

WAUW! super zeg! gefeliciteerd! Wat een goed nieuws!
Ik denk dat je je niet al te veel zorgen moet maken, ik denk dat het gewoon een innestelingsbloeding is geweest. Maar als je je wel zorgen maakt gewoon je ha bellen!
Geniet van dit mooie nieuws!

Terug
Bovenaan