Bloedverlies week 5

Hallo allemaal.
Ik ben 22 juni positief getest en ik begon al een beetje last te krijgen van mijn rug. De vk zei dat het normaal was.
Gister 1 juli begon ik in de nacht roze afscheiding te krijgen tijdens het vegen. En vandaag 2 juni had ik een maandverband en ik zag wel nu gewoon rood/roze/zwart bloed op mn maandverband en ook tijdens het plassen kwam er veel rode slijm mee.. ook heb ik nogsteeds last van mijn rug alleen..
Heeft iemand dit ook gehad ik ben bij week 5-5 ongv kan het zijn dat het innesteling bloeding is? Het is wel minder dan menstruatie maar wel gewoon rood.. de vk kan nog niks doen en heb over 8 dagen pas mijn eerste echo
 
Hey, een innestelingebloeding is maximaal 12 dagen na de ovulatie. Mocht je toch later bloed verliezen dat nog afkomstig is van de innesteling dan is dat donkerbruin (oud bloed). Jij bent nu bijna 2 weken verder dus vers of licht roze bloed is helaas niet van een innesteling afkomstig. Heb je seks gehad toevallig? Je kan wel bloed verliezen na seks doordat je baarmoedermond nu veel meer doorbloed is. Het zullen 8 lange dagen worden en ik hoop het beste voor je!

Heb je toevallig Clearblue testen met wekenindicator gedaan om te kijken of je hcg toeneemt?
 
[quote quote=10567850]Misschien bloedtest aanvragen bij huisarts? Mocht wel mis zijn moet het hcg gehalte toch al laag zijn dacht ik?[/quote]Nee dit hoeft zeker niet zo te zijn ook bij een niet vitale zwangerschap kan je hcg gewoon de normale waardes hebben die je ook bij een vitale zwangerschap verwacht. Daarnaast is het lastig om iets over het hcg te zeggen aangezien je geen uitgangswaarde weet en je niet weet waar je dus vandaan komt. Hoe lastig ook het enige wat je kan doen is afwachten welke kant het op gaat en wachten tot de echo bij de verloskundige
 
Het kan alle kanten opgaan en is gewoon echt afwachten. Ik heb mijn 1e zwangerschap met 5,5 week een miskraam gehad, daarbij ook lang getwijfeld of het goed was of niet. Op een gegeven moment merkte ik wel dat de kwaaltjes minder werden en de echo bevestigde dit.
Het is gewoon echt afzien en afwachten nu, ik heb toen volgens mij mijn hele huis geboend om maar bezig te blijven en er niet aan te hoeven denken.
Sterkte, een bloeding is in 50% goed, 50% fout. Dus het kan echt beide kanten op gaan.
 
[quote quote=10567851]Nee dit hoeft zeker niet zo te zijn ook bij een niet vitale zwangerschap kan je hcg gewoon de normale waardes hebben die je ook bij een vitale zwangerschap verwacht. Daarnaast is het lastig om iets over het hcg te zeggen aangezien je geen uitgangswaarde weet en je niet weet waar je dus vandaan komt. Hoe lastig ook het enige wat je kan doen is afwachten welke kant het op gaat en wachten tot de echo bij de verloskundige[/quote]

Ik snap wat bedoelt, dat klopt als je 1 bloedtest doet. Daarom moet je altijd 2 bloedtesten doen met 3 dagen ertussen zodat je een stijging, daling of stagnatie kan zien.
 
@pannenkoekenplantje
Hi als je niet erg vind , mag ik vragen hoe de miskraam bij jou verliep. Ik heb net wat in de wc verloren en ben bang dat het dus toch een miskraam is 
 
Ik heb met 5 weken ook een bloeding gehad, helderrood - krampen - stolseltjes verloren. In week 6 en 7 ook nog gehad. Het kan zeker nog wel door de innesteling komen vertelde mijn gynaecoloog. Inmiddels 25 weken, dus het hoeft inderdaad niet altijd fout te zijn. 
 
Terug
Bovenaan