Bloedverlies,wel goede echo! Wie nog meer?

<p style="text-align: left;">hallo allemaal, wil even me verhaal kwijt en graag wat reactie van jullie. Ben intussen 7 weekjes zwanger en heb vorige week twee echo’s gehad en gister nog 1.. het kindje groeit goed en het hartje klopt.. alleen blijf ik telkens bloed verlies houden.. de verloskundigen kan echt niets in me baarmoeder vinden en nu word ik doorverwezen naar de gyneacoloog.. heeft iemand hier ervarinh mee?</p><p>alvast bedankt voor eventuele reacties?</p>

Een vriendin van me heeft dit in de eerste weken ook gehad. Ook vaker bloedverlies, ook meerdere keren een goede echo. Haar moeder heeft hier ook last van gehad toen ze zwanger was van haar, bij haar broers/zussen heeft moeder daar nooit last van gehad. Die vriendin van mij bleek gewoon heel goed doorbloed te zijn en elke keer als ze gemeenschap had gehad, of zwaar had getild, kreeg ze een bloeding. Niet altijd direct daarna, kon ook nog een halve dag tussen zitten! Ondertussen is ze 23 weken en nog steeds een super gezond kindje :)

Bedankt voor je reactie! Ik word doorverwezen naar de gyneacoloo! Ze verwachten inderdaad niks geks omdat alles er goed uit ziet maar inderdaad wat jij zegt, goede doorbloeding/gevoelige baarmoedermond of evt shimmel! Thanks voor je reactie nogmaals?

Ik heb het zelf ook gehad, tot 11 weken af en toe. Het maakt je heel onzeker maar ook wij hadden telkens goede echo’s en de verloskundige kon ook niet zien waar het vandaan kwam. 
Waarschijnlijk toch gewoon vanwege de goede doorbloeding. En inmiddels op 14 juni een gezonde zoon gekregen ;)

Een vriendin van mij heeft dit ook gehad. Bij haar was het heel heftig. Ze is meerdere malen opgenomen in het ziekenhuis en er zijn talloze onderzoeken gedaan. Ze moest er rekening mee houden dat er een kans was dat haar kindje te vroeg (niet levensvatbaar) geboren zou worden. De oorzaak konden ze niet vinden en het is de hele zwangerschap gebleven (soms een poosje niet). Inmiddels is ze bevallen van een kerngezond kindje ☺️
Mijn huisarts zei dat bloeden heel normaal is in het begin, pas als het heel heftig wordt en gepaard gaat met (heftige) pijn dan kan het zijn dat er iets niet goed is. 

Terug
Bovenaan