bloedverlies, wie herkent dit?

A

Anoniem

Guest
Hoi Meiden,

Ben inmiddels 23 weken zwanger en vanmorgen weer wat helderrood bloed verloren bij het naar de wc gaan. met 20 weken heb ik dit ook gehad en toen zei de vk dat het een adertje was die was gesprongen.

Maar dit kan toch niet normaal zijn , dat het zo vaak gebeurt!

Herkent iemand dit en ook in dit stadium vd zwangerschap? misschien dat ik gerust gesteld kan worden..

Alvast bedankt!

Hallo!

Ik heb het ook een keertje gehad. Heb het toen ook met de vk besproken.
Zij zei dat je je pas echt zorgen moets gaan maken als het bloedverlies
vergelijkbaar was met menstruatievloeing. Het klopt wat jouw vk zegt,
een gesprongen adertje gebeurt na bv. vrijen of harde ontlasting. Als
je je echt zorgen maakt en dit niet helpt, moet je gewoon je vk bellen,
daar zijn ze voor!

Sterkte, Marije 28 wkn

Hai,

Ik heb het ook gehad alleen dan al met net 4 weken dus ik was helemaal bang maar gelukkig was er niks om me zorgen over te maken, ben inmiddels 8 weken en 5 dagen zwanger en alles zit nog opo z'n plaats.
mamarije heeft inderdaad gelijk, na het vrijen of harde ontlasting kan er een adertje springen omdat je baarmoeder nu een dikke doorbloedde wand is dus je hoeft je geen zorgen te maken.
Je bent nu al bijna op de helft dus de risicoperiode is al achter de rug.
Hou me op de hoogte hoe het gaat.
Succes.

Groetjes Lindtje

Bedankt voor jullie reactie.. deze week heb ik nog een keer een bloeding gehad en dit keer is de verloskundige bij mij thuis geweest. Ik moest direct daarna naar het ziekenhuis voor een echo, wel ff schrikken dus...

K heb een in en uit-wendige echo gehad en met ons kindje lijkt alles goed, waar nou precies die bloeding steeds vandaan komt weten ze niet..

Ben blij dat het goed gaat met ons kindje, maar ik wordt hier wel erg onzeker van.. over twee weken weer voor controle naar het zh.

groetjes mij

Ik heb dit ook gehad met 23 weken en moest ook naar het ziekenhuis voor een echo.
bij mij ligt me placenta aan de voorkant en iets wat laag, klein beetje voor me baarmoedermond en de vrouw van de echo dacht dat daar het probleempje bij mij lag.
Waar lig jou placenta?
zolang je geen koorts, krampen, of veel bloedverlies heb is het meestal onschadelijk, maar ik begrijp je helemaal hoor.
Ik schrok me ook te pletter, bedoel je verwacht geen bloed tijdens je zwangerschap in je wc, of broekje.
Succes meid
Groetjes desiree april 2006 forum

Terug
Bovenaan