bloedverlies: wie kent dat?

Hoi!

EIgenlijk heb ik al een jaar lang bloedverlies (ook oud bloed) volgens de gynaecoloog heb ik een gevoelige baarmoedermond, waardoor ik tussen de menstruaties bloed verlies. Nu ben ik 5 weken zwanger (ben ik dinsdag achter gekomen) en tot maandag had ik ook last van bloedverlies en donkere afscheiding. Ik weet dat het bij mij hoort, maar nu ik weet dat ik zwanger ben, maak ik me toch extra zorgen. Is er iemand die er ook last van heeft (gehad)? En die erover kan meepraten?

Flower

Hoi. Ik heb het nu (nog) niet maar ik heb het bij onze Teun ook gehad.
Zolang het oud bloed is hoef je je geen zorgen te maken (makkelijker gezegt dan gedaan!) waarschijnlijk is het een innestelingsbloeding.
Als je het niet vertrouwd zou ik ff contact opnemen met de verloskundige of huisarts.
Maar je zegt al dat het bij je hoort dus zou ik daar op proberen te vertrouwen.
Succes!!

Groetjes Mikkie.

Ik heb het bij de eerste ook gehad en weet dus hoe ongerust je je voelt. Echt vreselijk. Bij ons is het allemaal goed gegaan en we hebben nu een gezonde mooie zoon van bijna 1. Zeker als je het altijd hebt, zou ik proberen je geen zorgen te maken. En anders alles op alles zetten om een echo te krijgen.
Hou je taai he!

Terug
Bovenaan